Tylko pytam
mama (46.134.13.xxx)
26.01.19, 00:22
Tylko pytam
mama (46.134.13.xxx)
26.01.19, 00:22
Wychowałam czwórkę dzieci, pracuję czyli nie należy mi się emerytura matczyna ?
Sprawiedliwość!!!
Lena (31.183.142.xxx)
26.01.19, 17:44
Sprawiedliwość!!!
Lena (31.183.142.xxx)
26.01.19, 17:44
Pracuję jako starszy specjalista pracy socjalnej i zamierzam pracować do 65 lat a może i dłużej, jak mi zdrowie na to pozwoli, bo propozycja ,mojej emerytury z ZUS jest tak niska , że nie wiem czy wystarczy mi na opłaty mieszkaniowe - bo na żywność na pewno już nie - około 1100 zł netto w wieku 60 lat . Więc pytam się czy warto pracować?, chyba nie ! Na podwyżki dla rencistów, emerytów nie ma środków dla grup zawodowych słabo opłacanych też nie ma, za to są pieniądze dla matek, które nic nie robią tylko rodzą , panie które nigdy nie pracowały, ich dziećmi przez cały dzień opiekują się obcy ludzie w świetlicach szkolnych i przykościelnych Caritasu- odbierane wieczorem - więc jaka jest opieka nad dziećmi? Moje 2 dzieci posyłałam do przedszkola , bo musiałam iść po 3 miesiącach do pracy. Czy to jest normalne , co teraz się dzieje, przecież każda kobieta jest świadoma, ile chce mieć dzieci i powinna wziąć się do pracy zawodowej a nie do prokreacji.........
rozżalona a nie zawistna
dominika (185.192.243.xxx)
26.01.19, 19:08
rozżalona a nie zawistna
dominika (185.192.243.xxx)
26.01.19, 19:08