Awizo
Tom (31.0.70.xxx)
01.09.18, 16:07
Awizo
Tom (31.0.70.xxx)
01.09.18, 16:07
Ludzie ale wy jesteście dziwni to nie jest wina kurierow tylko ich kierowników. Sam jestem kurierem i mam swój rejon kiedyś miałem około 80 paczek a dzisiaj dochodzi do 150 dziennie i powiedzcie mi jak mam to zrobić żeby każdego zadowolić? A jak zgłaszam problem że już nie daje rady tyle paczek codziennie wywozic to słyszę musisz sobie jakoś poradzić. Więc sobie radzę...
Bzdura
Maniek (94.254.251.xxx)
01.09.18, 18:19
Bzdura
Maniek (94.254.251.xxx)
01.09.18, 18:19
Co za brednie! Wiem że nie każdy kurier jest wzorowy, tak jak nie jeden policjant czy ksiądz, lecz Ci ludzie(klient nasz pan) to prawdziwe kurw... Pewnie sieroto nie było Cię w domu i w chamski sposób nakazałeś kurierowi podjechać a on tego nie zrobił, bo nie zawsze mu na to czas pozwala. To się zdarza nagminnie a nie te bzdury o których piszecie. Poza tym paczka wysłana w usłudze standard może być doręczona w ciągu 3 dni roboczych o każdej porze dnia. A ten (wielki Pan,czyli klient kuriera) zapłacił 8zł za transport przesyłki i żąda żeby za nim jeździł po mieście! Są usługi wyższe które nakazują doręczenie na następny dzień a w dodatku widełki czasowe kurierowi(o ile odbiorca będzie w domu), ale te usługi są już nieco droższe, a na to wielkiego Pana już nie stać!!!!
Serio?
Karczu (94.254.150.xxx)
01.09.18, 18:31
Serio?
Karczu (94.254.150.xxx)
01.09.18, 18:31
Drodzy Państwo, waszym zdaniem jak kurier ma sprawdzić czy adresat jest w domu? Domofon wystarczy, czy to za mało?
Moim zdaniem dzwonek na domofon, nikt nie otwiera, znaczy adresata brak. Koniec kropka.
Prawda jest taka, że często jest tak: domofon wyłączony, bo dziecko śpi, bo nie działa, bo sygnał za głośny, bo nie słyszałem, bo coś tam, coś tam... niestety.
W Polsce przeciętny dzień pracy trwa 8 godzin, kuriera też, jeżeli Państwo też pracujecie tak jak większość z nich od 8 do 16, to chyba nie dla Państwa te usługi, z założenia skierowane dla klientów biznes-biznes.
Kurier też człowiek, też ma prawo do odpoczynku, ma mieć możliwość założenia rodziny, a nie dogadzać Panu X i Y, którzy będą w domu po 18. Tyle moim zdaniem.
Bądźmy normalni, a nie tylko wymagać, bo zapłaciliśmy 10zł więcej, a i też nie zawsze.
Przepraszam za formę, pisane z telefonu.
Pozdrawiam
Potwierdzam problem
Autopsja (93.95.88.xxx)
01.09.18, 19:21
Potwierdzam problem
Autopsja (93.95.88.xxx)
01.09.18, 19:21
Niestety nie wiem jak kurierom ale poczcie zdarza się coraz częściej.Z własnego doświadczenia.
Klient
Kurier (37.47.163.xxx)
01.09.18, 20:25
Klient
Kurier (37.47.163.xxx)
01.09.18, 20:25
Witam jestem kurierem i wiele razy zdarza mi się że na furtce tabliczka uwaga pies, brak skrzynki a dzwonek koło drzwi ok 5-10metrow od furtki i taki klient robi najwięcej hałasu. Jacy klienci dla nas kurierów tacy my do nich. Pozdrawiam kurier
to kurierzy czy poczta?
Nox (77.65.82.xxx)
01.09.18, 20:59
to kurierzy czy poczta?
Nox (77.65.82.xxx)
01.09.18, 20:59
"coraz więcej firm kurierskich działa tak jak niedawny monopolista", "Skontaktowaliśmy się z Pocztą Polską" - nie ma co, jakościowe dziennikarstwo...
He he
gp (37.248.253.xxx)
01.09.18, 21:09
He he
gp (37.248.253.xxx)
01.09.18, 21:09
Awizonosz...dobre , co ?
GLS
Wojtek (89.79.137.xxx)
01.09.18, 21:43
GLS
Wojtek (89.79.137.xxx)
01.09.18, 21:43
Właśnie walczę już drugi tydzień z taką sytuacją. Nie po to zamawiam dostawę kurierem by potem biegać po jakichś sklepikach. Póki co dwa razy obiecywano mi ponowną dostawę. Bez rezultatu. Następne podejście w poniedziałek. A sprzedawca ma to w d.pie. Nie odpuszczę.
Bzdura
Kurier (94.254.241.xxx)
01.09.18, 21:49
Bzdura
Kurier (94.254.241.xxx)
01.09.18, 21:49
Po pierwsze w większości firm kurier za nieskuteczne doręczenie, czyli awizo nie ma płacone.
Więc motyw że jedzie pod adres, traci czas i paliwo po to by zostawić awizo jest raczej głupi.
I
I (37.47.199.xxx)
01.09.18, 22:06
I
I (37.47.199.xxx)
01.09.18, 22:06
Idźcie do sklepów. A nie z internetu. Weź paczkę 20kg i zanies na 4 piętro
Tak
Kkkurier (83.28.106.xxx)
01.09.18, 22:07
Tak
Kkkurier (83.28.106.xxx)
01.09.18, 22:07
Wysyłam kiedyś rano smsy, w skrócie z informacją że będę 9-11 z paczką. Dzwoni do mnie pewna pani i się pyta o której będę pod takim adresem "DO 40 minut"(zawsze podaję z nadwyżka), przyjeżdżam po 25 minutach i wyciągam panią spod prysznica. Pani do mnie z morda. Od tego czasu jak jest - ma paczkę, nie ma jej? Leci sobie do punkciku. Żadnych telefonów więcej z mojej strony.
No, a jednak...
tardis (188.146.237.xxx)
01.09.18, 22:55
No, a jednak...
tardis (188.146.237.xxx)
01.09.18, 22:55
... może bez przesady. To jest taki rodzaj pracy. Za to klient płaci. Powiesz komuś : "Chcesz napalić w piecu, to sobie węgla nakop"?
Różnie bywa.
TakToJa (188.146.233.xxx)
01.09.18, 23:00
Różnie bywa.
TakToJa (188.146.233.xxx)
01.09.18, 23:00
Na Pocztę Polską to ja nie narzekam bo dostarcza je znajomy i mam 100% pewność że nic takiego nie zrobi. Jak zamawiam to staram się korzystać z jedynej z dwóch opcji, paczkomatu lub wspomnianej PP. Wiem że przesyłkami różnie bywa bo to zależy od tego kto dostarcza paczki jak podchodzi do swojej pracy i obowiązków, a tagrze jak przełożony traktuje swoich pracowników i czy znamy osobiscie kuriera. Więc kilka czynników ma wpływ na jakość usług danej firmy, a jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase.
Bardzo słusznie...
tardis (188.146.237.xxx)
01.09.18, 23:01
Bardzo słusznie...
tardis (188.146.237.xxx)
01.09.18, 23:01
... bo, niestety, sporo osób traktuje kuriera przedmiotowo. A to żywy człowiek! I , owszem, jak wszędzie zdarzają się "czarne owce", ale (mówię to na podstawie wieloletniego doświadczenia jako klient) znakomita większość - to świetni ludzie. Szanujmy kurierów, bo oni czasami (np. w chorobie, niepełnosprawności, ...) ratują nas z opresji :)
Różnie bywa.
TakToJa (188.146.233.xxx)
01.09.18, 23:10
Różnie bywa.
TakToJa (188.146.233.xxx)
01.09.18, 23:10
Bo z Klientem bywa tak jak z kurierem. Gdy kurier w porządku to klient id***a sie trafia
ha ha ha
Ewa (91.226.102.xxx)
02.09.18, 01:06
ha ha ha
Ewa (91.226.102.xxx)
02.09.18, 01:06
kobieto kup sobie TAKŻE słownik!
ale
przecież (83.28.106.xxx)
02.09.18, 11:01
ale
przecież (83.28.106.xxx)
02.09.18, 11:01
masz to zapewne zapisane w regulaminie firmy kurierskiej, że jak Ciebie nie zastanie to przekażą do punktu. W czym problem?
.
Kurier (87.207.48.xxx)
02.09.18, 11:23
.
Kurier (87.207.48.xxx)
02.09.18, 11:23
A co w sytuacji kiedy to my odbijamy się 30 razy dziennie od drzwi bo szanowna pani nie pomyślała o tym że nikogo nie będzie w domu?
Kurierom nie zależy na dostarczeniu awiza tylko paczki. Nie ma też obowiązku dzwonić żeby się umówić i usłyszeć od szanownej pani że będzie w domu po 17 bo teraz jest w pracy...
Jeżeli już to robi to tylko jego dobra wola.
Nie chcesz otrzymać awiza? Zamów paczkę na adres pod którym ktoś jest. Zorientuj się rano czy Twoja paczka nie przyjdzie dzisiaj. Każdy sklep internetowy oferuje coś takiego jak możliwość śledzenia paczki.
Kurier
Adramel (78.88.75.xxx)
02.09.18, 11:35
Kurier
Adramel (78.88.75.xxx)
02.09.18, 11:35
Dlatego jak jest tylko możliwość unikam wysyłki kurierem. Wolę odebrać osobiście w paczkomacie a nie liczyć na łaskę jego wysokości kuriera.
kurier
zjeonekO (94.254.247.xxx)
02.09.18, 12:06
kurier
zjeonekO (94.254.247.xxx)
02.09.18, 12:06
O właśnie. Ja tak samo. Po to są paczkomaty. Nie ma problemu ani dla klienta ani chyba dla kuriera. Rewelacyjny wynalazek.
Baran
Pajac (2a00:f41:1801:495c:0:5a:6eb9:8d01)
02.09.18, 12:25
Baran
Pajac (2a00:f41:1801:495c:0:5a:6eb9:8d01)
02.09.18, 12:25
Sam jesteś łachem i w żeby to możesz dostać i mam wysrane na twoją paczke
Dupa od srania?
Bolo (178.43.124.xxx)
02.09.18, 13:07
Dupa od srania?
Bolo (178.43.124.xxx)
02.09.18, 13:07
Chyba w twój pusty łeb.
Xxxxx
Adam (89.68.24.xxx)
02.09.18, 13:08
Xxxxx
Adam (89.68.24.xxx)
02.09.18, 13:08
Ja mam numer do kurierow z mojego rewiru i sledze sobie paczki a jak sa w doreczeniu to dzwonie do kuriera i sie umawiam gdzie jestem i o ktorej chce. A jak wy jestescie zacifani z komputerem to macie problem
Do łacha
Kurier (83.26.60.xxx)
02.09.18, 13:10
Do łacha
Kurier (83.26.60.xxx)
02.09.18, 13:10
Jak jesteś taki mądry w komentarzach to może zamienisz się na tydzień i spróbujesz tego chleba. A w zębach to może Ci przynieść "pies" nie obrażające tego zwierzęcia...
Doreczycielu
Wsad (83.143.245.xxx)
02.09.18, 13:10
Doreczycielu
Wsad (83.143.245.xxx)
02.09.18, 13:10
Jak Ci praca nie pasuje, to ją zmień.
NIE!!!
koleś (83.22.225.xxx)
02.09.18, 13:48
NIE!!!
koleś (83.22.225.xxx)
02.09.18, 13:48
NIE - odpowiedź na 2 część tytułu artykułu.
Kurier
Wojtek (89.79.137.xxx)
02.09.18, 13:54
Kurier
Wojtek (89.79.137.xxx)
02.09.18, 13:54
Tak,tylko że u mnie w domu zawsze ktoś jest,a jaśnie pan kurier nawet awiza nie zostawił. Jak mu ta robota nie pasuje to niech innej poszuka.
Kto pisał te bzdury?
Zabrzanin94 (94.254.176.xxx)
02.09.18, 13:55
Kto pisał te bzdury?
Zabrzanin94 (94.254.176.xxx)
02.09.18, 13:55
Dlaczego jest napisane firmy kurierskie? Chyba autor tekstu wie o czym pisze? Wie że DHL GLS DPD Fedex UPS maja swoich podwykonawców i mają płacone tylko od doręczonej przesyłki, a za awizo nic? MOIM ZDANIEM SZANOWNY AUTOR POWINIEN WSIĄŚĆ NA TYDZIEŃ DO BUSA Z KURIEREM I DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK TO WSZYSTKO WYGLĄDA, A DOPIERO POZ IEJ PISAĆ BZDURY. MOŻE WARTO ZAINTERESOWAĆ SIĘ NP. CZASEM PRACY KURIERÓW !!!!!!!!!!!!!!
Inpost notorycznie to robił
Jaco (83.23.106.xxx)
02.09.18, 14:18
Inpost notorycznie to robił
Jaco (83.23.106.xxx)
02.09.18, 14:18
Wszystkie listy, paczki Inpost zostawiał w punkcie odbioru tylko u adresata zostawiając awizo Dziś inne firmy też mają takie punkty. To jest kradzież bo paczka z rąk do rąk do adresata powinna trafiać i często jest nr telefonu.
Uwaga na UPC
Płatnik (94.254.164.xxx)
02.09.18, 14:24
Uwaga na UPC
Płatnik (94.254.164.xxx)
02.09.18, 14:24
Działalność gospodarczą prowadzimy w domu, a więc zawsze ktoś jest obecny. Stała praktyka, kiedy kurierowi nie chce się dostarczyć paczki, polega na umieszczeniu w systemie informacji, nikogo nie było w domu. Można oczywiście złożyć reklamację ale firma kryje kurierów. Nie zamawiamy towaru w firmach, które współpracują z UPS.
DHL nie lepiej. To nasze 15-letnie doświadczenie z firmami kurierskimi. Szacunek dla DPD