Naprawa pralki Kraków (5)
12.01.18, 10:23
Ja tam nie daję sobie wcisnąć dodatkowych ubezpieczeń, raz takie wzięłam, to miałam problemy z uznaniem ubezpieczenia. Teraz jak sprzęt się zepsuje po zwykłej gwarancji to wzywam do naprawy Technikan, przyjadą, naprawią i jeszcze dadzą gwarancję na naprawiony sprzęt.
Naprawa pralki Kraków
Anka (46.169.60.xxx)
12.01.18, 10:23
Naprawa pralki Kraków
Anka (46.169.60.xxx)
12.01.18, 10:23
Ja tam nie daję sobie wcisnąć dodatkowych ubezpieczeń, raz takie wzięłam, to miałam problemy z uznaniem ubezpieczenia. Teraz jak sprzęt się zepsuje po zwykłej gwarancji to wzywam do naprawy Technikan, przyjadą, naprawią i jeszcze dadzą gwarancję na naprawiony sprzęt.
Płacisz za nic
domino (83.22.162.xxx)
03.01.19, 13:40
Płacisz za nic
domino (83.22.162.xxx)
03.01.19, 13:40
Zepsuła mi się suszarka Beko, na przedłużonej gwarancji - kupa telefonów, od Iwana do pogana, obiecano mi, że może zakwalifikują mi ją do naprawy (jakby łaskę robili) przecież to ja zapłaciłem za tą (tę) gwarancję!!!!. Pozdrawiam wszystkich co się nabrali na tę dodatkową daninę na sprzęt AGD.
Płacisz i płaczesz
domino (83.22.162.xxx)
03.01.19, 13:43
Płacisz i płaczesz
domino (83.22.162.xxx)
03.01.19, 13:43
Na odpowiedź, że mi zakwalifikowali sprzęt do naprawy mam czekać do ok. 30 dni !!!
Po prostu jaja sobie robią z klientów !!!!!!!!!!!!!
Kupiłeś w Media beko
Luki (95.160.60.xxx)
09.01.19, 09:13
Kupiłeś w Media beko
Luki (95.160.60.xxx)
09.01.19, 09:13
Kupiłeś w Media beko. Bo może mieli taniej z 50 zł albo dali bon na 100zl. Kupił byś ubezpieczenie w RtvEuroAgd maja wariant pełny i tam nie musisz się tłumaczyć prosić. Zgłaszasz i załatwiają. W razie wymiany to do pełnej wartości a nie jak w Media odliczaja jakieś amortyzację.
Ubezpieczenie w Warcie przy zakupie w MediaMarkt
Nixon (89.74.86.xxx)
09.02.19, 11:56
Ubezpieczenie w Warcie przy zakupie w MediaMarkt
Nixon (89.74.86.xxx)
09.02.19, 11:56
Przestrzegam przed pakietem ubezpieczeniowym w Warta S.A. oferowanym m.in. przez MediaMarkt! Zakupiony pakiet "Komfort i ochrona" na 5 lat (full opcja). Po miesiącu użytkowania laptopa nastąpiło pęknięcie wewnętrznego zawiasu, uznane przez MediaMarkt jako uszkodzenie mechaniczne i skierowane na ubezpieczenie. Warta odrzuciła jednak wniosek, tłumacząc się "brakiem wystąpienia okoliczności niezbędnych do pozytywnego jego rozpatrzenia". Sprzęt jeździł od serwisu Media do serwisu Warty przez ponad 2 miesiące(!), po czym wrócił nienaprawiony, dodatkowo uszkodzony, a koszty naprawy trzeba było pokryć z własnej kieszeni. Całe to ubezpieczenie to pic na wodę fotomontaż. Strata nerwów, czasu i pieniędzy!