Może tramwaje?
Tomek (217.96.13.xxx)
02.02.17, 09:08
Może tramwaje?
Tomek (217.96.13.xxx)
02.02.17, 09:08
Lepiej by wymienili te rupiecie z PESY na jakieś inne, bo ciągle się psują...
gaz ziemny?
INTRO (95.160.155.xxx)
02.02.17, 09:11
gaz ziemny?
INTRO (95.160.155.xxx)
02.02.17, 09:11
może by tak zakupić coś na GAZ ZIEMNY i nie truć więcej, przy okazji oszczędzając?? Warto było by też stację dla mieszkańców otworzyć
kompromitacja
juri (46.187.144.xxx)
02.02.17, 09:30
kompromitacja
juri (46.187.144.xxx)
02.02.17, 09:30
Express jak zwykle czytelników ma za bandę debili i jako zdjęcie tytułowe do artykułu dał fotkę Solbusa z KDD Trans.Firma która na pewno nie inwestuje tak w sprzęt jak miejska spółka.Proszę poprawić babola redakcyjnego
Nie wiesz o czym piszesz
Kierowca (79.186.141.xxx)
02.02.17, 12:08
Nie wiesz o czym piszesz
Kierowca (79.186.141.xxx)
02.02.17, 12:08
Koszty zakupu autobusu są w miarę ok ale wybudowanie stacji tankowania i przeszkolenie ludzi do obslugi i serwisowania instalacji gazowej i związanych z tym pozwoleń są ogromne. Inwestycja wieloletnia musiałaby być zagwarantowana długą umową a nie 6 letnią umową. Widziałbym w tym sens ale u Nas nikt nie patrzy naprzód 10 lat do przodu
deb
gfor (95.160.154.xxx)
02.02.17, 19:18
deb
gfor (95.160.154.xxx)
02.02.17, 19:18
Kolega Kosiedowskiego ???
Trują ??!!! HA HA
Debi@#$ jesteś :)
Nowe autobusy prawie nic nie trują ale co tam. Znajdzie się mądrzejszy od reszty
grfgt
rtg (217.115.65.xxx)
03.02.17, 16:46
grfgt
rtg (217.115.65.xxx)
03.02.17, 16:46
Musimy wszyscy wspolnie walczyc zeby jak najwiecej kasy z perspektywy unijnej do 2020 poszło na renowację lini kolejowej Bydgoszcz- Białe Błota- Szubin- Kcynia- Wagrowiec. Tysiace ludzi z Pałuk oraz z gminy Biale Blota gdzie tez jest piękna zabytkowa stacja kolejowa codziennie dojezdza do pracy w Metropolii. Wielu z nich wolałoby jechac nowoczesnym, klimatyzowanym szynobusem PESY z internetem WLAN za darmo niz starymi zardzewiałymi PKSami lub stać w korkach swoimi autami. Apeluje do ludnosci poludniowej czesci powiatu nakielskiego w okolicach Szubina i Kcyni oraz do mieszkancow Białych Błot o wspolna walke o te pieniadze aby nie dostał ich zachłanny Torun i jego wynędzniałe okolice. Apeluję do naszych radnych w Sejmiku- Jasiakiewicza i Pani Jakuty oraz do pana Bruskiego i pana Cyprysa ze stowarzyszenia Metropolitalnego o podjęcie zaciekłej, bewzględnej walki o te pieniadze ktore sie nam należa.
dffdf
dffd (217.115.65.xxx)
03.02.17, 16:47
dffdf
dffd (217.115.65.xxx)
03.02.17, 16:47
Kamienna powinna być bezkolizyjną drogą W-Z. Powinni zrobic przekopy pod ulicami Wyszyńskiego, Sułkowskiego i Gdanska zeby zjazdy byly bezkolizyjne. Poprowadzenie Kamiennej POD tymi ulicami zmniejszy hałas i bedzie nie tylko tansze niz estakady ale takze bardziej przyjazne dla srodowiska. Dwa pasy na kazda jezdnie powinny byc standardem Kamiennej od Ronda Maczka az do Wyscigowej. Należałoby tez wprowadzic bezkolizyjny przekop pod koleja na wysokosci stacji Bydgoszcz Bielawy aby w ten sposob połaczyć ulice Lewinskiego z Kamienna i wprowadzić szybkie polaczenie z Nowym Fordonem jako alternatywe dla Fordonskiej. Kamienna powinna byc cała bezkolizyjna- skrzyzowanie z Fordonska i ze Sporną oraz z Lęczycka na Bartodziejach oraz także z Kmicica na Jachcicach tez powinny byc bezkolizyjne, tak samo jak rozbudowana Grunwaldzka powinna miec estakade albo przekop pod ulica Kolbego na Osowej Gorze. Wtedy przejazd z węzła S5/S10 w Pawłówku do Nowego Fordonu zajmie co najwyżej 20 minut a nie godzinę tak jak obecnie. Poza tym odciaży ogromnie ciag zakorkowanej Focha- Jagiellonskiej i Fordonskiej tak samo jak przedluzenie Trasy Uniwersyteckiej na Glinki poteznie odciazy Jana Pawła- Wyszynskiego.