Strata kilku linii oznacza dla MZK wzrost kosztów utrzymania pozostałych (10)
11.02.14, 11:06
O to właśnie chodzi, żeby udając troskliwego gospodarza, doprowadzić do upadku Bydgoszcz i MZK. Innych wniosków raczej nie ma. Zastanawiam się, co będzie, gdy któryś z autobusów się zepsuje? Dzisiaj MZK ma zawsze jakis rezerwie, który zastępuje uszkodzony wóz, a ta firma też bedzie utrzymywać w gotowości rezerwę? Założę się, że odbędzie się to kosztem pasażerów, którzy będa czekać na następny autobus. Niejaki Rafał i jego świta nawet nie zauważą takich przypadkó, śmigając służbowymi samochodami po mieście.
dibis (77.113.122.xxx)
11.02.14, 11:06
dibis (77.113.122.xxx)
11.02.14, 11:06
O to właśnie chodzi, żeby udając troskliwego gospodarza, doprowadzić do upadku Bydgoszcz i MZK. Innych wniosków raczej nie ma. Zastanawiam się, co będzie, gdy któryś z autobusów się zepsuje? Dzisiaj MZK ma zawsze jakis rezerwie, który zastępuje uszkodzony wóz, a ta firma też bedzie utrzymywać w gotowości rezerwę? Założę się, że odbędzie się to kosztem pasażerów, którzy będa czekać na następny autobus. Niejaki Rafał i jego świta nawet nie zauważą takich przypadkó, śmigając służbowymi samochodami po mieście.
kumaty_pasażer (46.112.88.xxx)
11.02.14, 17:57
Zwiąchole martwią się o swoje liczne przywileje i że skończy się dobre, a zacznie porządna praca.
Przejęcie obsługi linii przez KDD nie zmienia nic dla pasażera, a daje korzyści finansowe miastu. KDD chce mniej pieniędzy za usługę niż MZK i tu jest realny zysk w postaci ograniczenia kosztów komunikacji. Dzięki temu nie będzie trzeba ograniczać kursów ani likwidować kolejnych linii.
Anka (83.21.70.xxx)
11.02.14, 18:49
Anka (83.21.70.xxx)
11.02.14, 18:49
taaa mówisz realny zysk, szczerze wolę trochę dopłacić a mieć święty spokój, widziałam te przetargi przy śmieciach i te śmieci walające się na Kamiennej i Bartodziejach jak firma zewnętrzna, która wygrała przetarg nagle się zawinęła.... niektóre dziedziny życia miejskiego powinny służyć mieszkańcom miasta i być zarządzane przez miasto.....
bydgoszczanin (89.191.149.xxx)
11.02.14, 20:00
Nie masz pojęcia o komunikacji. To widać po twojej wypowiedzi. Chyba jesteś zakompleksionym człowieczkiem, albo z KDD.
kumaty_pasażer (46.112.88.xxx)
11.02.14, 22:37
@Anka nie masz pojęcia o czym mówisz jak widać. Te linie nadal będą zarządzane przez miasto, wbrew temu co Ci się wydaje.
kumaty_pasażer (46.112.88.xxx)
11.02.14, 22:39
MZKowiec się odezwał, jak zawsze niemerytorycznie.
Marek (89.65.73.xxx)
11.02.14, 23:22
Marek (89.65.73.xxx)
11.02.14, 23:22
Nawet rozumiem związkowców - dbają o swoje tyłki. Ale z perspektywy miasta i mieszkańców MZK i jej pracownicy dbają tylko o własny interes, a jako spółka miejska powinni dbać o interes miasta. Sorry, taki mamy rynek. Albo się dostosowujecie i tniecie premie i 13, albo żegnacie się z liniami.
Anka (83.23.0.xxx)
12.02.14, 12:59
Anka (83.23.0.xxx)
12.02.14, 12:59
do kumaty pasażer, już widziałam jak jest ze śmieciami, nie dziękuję..... żadna zewnętrzna firma nie powinna zajmować się sprawami ważnymi dla nas mieszkańców... czyli naszą obsługą..... tak samo jestem przeciwna prywatyzacji wodociągów czy innych spółek założonych dla dobra mieszkańców... gdyby nie bydgoszczanka to śmieci na Bartodziejach i Kamiennej do dzisiaj by leżały i rosły w siłę...... bo prywatna firma sobie zniknęła z dnia na dzień :) nie chcę aby autobusy przestały jeździć bo kolejna firma sobie powie adios amigos nie opłaca mi się ..... to są zbyt ważne sprawy dla nas mieszkańców......
smieszek (83.21.82.xxx)
12.02.14, 14:30
ta firma z niemcza jeszcze niedawno nazywala sie szart i miala siedzibe w koninie pamietacie ten szart
adam (46.112.231.xxx)
12.02.14, 16:10
adam (46.112.231.xxx)
12.02.14, 16:10
a to dobry dowcip 13-stki to są w ZDMiKP i Ratuszu a tutaj w MZK to już dawno nie widziałem 13-stki, ale i tak ludzie (pasażerowie) wiedzą lepiej co jest w MZK a czego nie ma