"Zdaniem niektórych bydgoszczan, miasto powinno szukać coraz nowocześniejszych rozwiązań w transporcie miejskim" moim zdaniem również, zwłaszcza że inne miast już tak robią. Zresztą zasilanie alternatywne stosują już nie tylko Miejskie Przedsiębiorstwa komunikacyjne, ale i firmy transportowe. Do zasilania ciągników siodłowych stosuje się LPG, póki co przyjęło się ono bardziej niż CNG, ale nadal zasilanie mieszanką a nie samym ON generuje spore oszczędności. Więcej o zasadzie działania choćby tutaj:
http://www.lpghouse.pl/jak-to-dziala
Polska Press Sp. z.o.o informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie expressbydgoski.pl podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.
Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.
Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.