https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Rewolucja potrzebuje ewolucji

Krzysztof Błażejewski
Krzysztof Błażejewski
Krzysztof Błażejewski Dariusz Bloch
Dawno już bydgoszczanie nie przeżywali tylu emocji komunikacyjnych, co w ostatni weekend za sprawą uruchomienia tak bardzo wyczekiwanego tramwaju do Fordonu.

To nowe połączenie pociągnęło za sobą prawdziwą rewolucję w komunikacji miejskiej i wywołało lawinę życzeń i zażaleń pasażerów, po części kierowaną także dzień w dzień do naszej redakcji.

Charakter tych zmian trudno ocenić na pierwszy rzut oka, wymagają one przetestowania, niemniej warto pamiętać, że zburzyły długoletnie tradycje i przyzwyczajenia do określonego kształtu siatki połączeń, którą bydgoszczanie, korzystający komunikacji publicznej, mieli w małym palcu, a teraz czują się zagubieni.

**PRZECZYTAJ:

TEKSTWYŚWIETLANYTEKSTWYŚWIETLANYTEKSTWYŚWIETLANYTEKSTWYŚWIETLANY

**

Ta rewolucja będzie dokonywać się - mam nadzieję - stopniowo, na drodze dalszej ewolucji, aby po jakimś czasie dopasować się do rzeczywistych potrzeb mieszkańców.

I przy okazji może warto wyjaśnić im, dlaczego np. „siódemka” i „dziesiątka” kursować powinny tylko do godziny... 18 i z jakiego powodu na długą trasę do Fordonu zamówiono swingi, które mają wyjątkowo mało miejsc siedzących?

Komentarze 3

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

P
Piotr
Mylisz linię tramwajową z kolejową, która faktycznie biegnie opłotkami Fordonu.
m
mistrz tanca
bo swinga tanczy się w pozycji pionowej
K
Kruk
Może warto też zapytać projektantów trasy i zatwierdzających ten projekt, dlaczego trasa tak długo oczekiwana biegnie lasem i opłotkami Fordonu.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski