https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wszyscy zapłacą za tramwaj

Sławomir Bobbe
Dariusz Bloch
Wielkimi krokami zbliża się uruchomienie linii tramwajowej do Fordonu. Entuzjazm wielki niesie się po mieście, tymczasem, moim zdaniem, niedługo usłyszeć będzie można raczej narzekania.

Oczywiście rozumiem, że skoro rusza tramwaj do Fordonu za kilkaset milionów złotych, to trzeba udowodnić, że jest to inwestycja opłacalna i zasadna. Taka będzie tylko wtedy, jeśli tramwajami jeździć będą ludzie. Na wszelki wypadek tak planuje się zmiany tras fordońskich autobusów, by broń Boże nie stanowiły konkurencji dla tramwaju, mogą mu co najwyżej napędzać publikę, robiąc wkrótce za autobusy dojazdowe.

PRZECZYTAJ:W sieci szyn, czyli nowy rozkład jazdy

Zupełnie jednak nie rozumiem, dlaczego zasadność tej inwestycji chce się udowadniać „uszczęśliwiając” na przykład mieszkańców Wyżyn, Kapuścisk czy Osowej Góry. Bo wkrótce ci ludzie, zamiast komfortowej jazdy jednym autobusem aż do dworca PKP, będą się musieli przesiadać na węźle Garbary... na tramwaj. W tych zmianach nie chodzi o interes pasażera, tylko o kasę. Raz, że tramwaje będą napchane, dwa - że już na jednym bilecie na dworzec dojechać nie będzie można.

Komentarze 12

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

z
z Bydgoszczy
Najpierw powinni poruszać się komunikacją miejską .Nie wozić tyłków samochodami .Wtedy zrozumieją pieszego .
Mamy podwójnie płacić za bilety,bo komuś zachciało się tramwaju
F
Fordoniak
A jak z Leśnego (okolice Wyszyńskiego) dojadą do Fordonu. Może po to bruski kupuje nowe samochody. Co to w ogóle jest za prezydent? Rondo Maczka - robią (właściwie to nie robią) tak jak by chcieli a nie mogli.
F
Fordoniak
Fordon nie chciał tramwaju
k
kali
Ludzie chodzilo o to by chlopcy z ferajny mogli zarobic.a tramwaj jest przy okazji.
w
wu
To są normalnie jaja. Panu Bruskiemu chyba nie zależy na kolejnej elekcji. Wyżyny i Kapy to spory elektorat ...
b
były motorniczy
Całkowicie zlikwidować komunikację autobusową. Lepsze będą trolejbusy. Kilka węzłów przesiadkowych-tramwaj-trolejbus-i po sprawie.
P
P.P.
Chcieliscie Tramwaju to teraz, nie narzekac. Zlikwiduja czesc autobusow, wtedy bedziecie sie cieszyc, ze macie tramwaj.:)
g
gfor
BRAWO DLA PANA !!!
NARESZCIE KTOŚ TO NAPISAŁ :)
BO PRÓBUJE NA SIŁĘ USZCZĘŚLIWIĆ MIESZKAŃCÓW FORDONU :) NIE WSPOMINAJĄC O POZOSTAŁYCH DZIELNICACH. WYDLUŻENIE LINII 69 BY BROŃ BOŻE LUDZIE NIE PRZESIEDLI SIĘ Z TRAMWAJU DO AUTOUBUSU CZY 79 DO GARBAR :) TO MISTRZOSTWO ŚWIATA I NIEKOMPETENCJA LUDZI W ZARZĄDZIE. NIESTETY NIE OD DZIŚ NIKT TAM NIE POTRAFI RZĄDZIĆ KOMUNIKACJĄ :)
d
dibis
Społeczeństwo się starzeje, a tu jacyś jajogłowi wymyślili, że koniecznie muszą być przesiadki. Ludzie bardzo się ucieszą, że zamiast spokojnie wsiąść i jechać do lub po pracy czy też z zakupami do celu, będą zmuszeni w deszczu i śniegu przemierzać ileś tam skrzyżowań ze światłami, żeby przesiadać do innego pojazdu. Trzeba być zwykłym głupkiem, żeby coś takiego zaplanować, w dodatku bez krótkich dojść na przesiadki.
R
ROMAN
Dajcie mi malować ASFALT
z
zz
Ciekawe jak wygląda rentowność "tramwaju do dworca" - sztandarowego pomysłu Dombrowicza i Derendy.
e
ewa
Zgadzam się Panem . teraz będą nam udowadniać -poprzez likwidację linii autobusowych- że tramwaj jest niezbędny. Tylko nikt nie liczy ile razy trzeba będzie się przesiadać. Po kilkunastu latach mieszkania w Fordonie odczekałam się dobrego połączenia -linia 83.Nikt mi nie wmówi , że tramwaj to "samo dobro"
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski