Warto w tym miejscu zauważyć, że powstać miał już bardzo dawno temu. Gdy w roku 2000 oddawano do użytku obecną przeprawę, narzekaniom nie było końca. Od początku wiadomo było, że most nie rozwiąże wielu problemów komunikacyjnych miasta, bowiem zbudowano go zgodnie z ówczesnymi - niewielkimi - możliwościami finansowymi. W założeniach miał mieć przecież formę trzech przepraw - wschodnią i zachodnią drogową, a między nimi znajdować się miał most tramwajowy. Obecny wybór jest zatem tylko uzupełnieniem tamtej inwestycji, a nie nową koncepcją.
Powrót do roku 2000 [dzień dobry]


Sławomir Bobbe
Most z Górnego Tarasu na Bartodzieje, po którym mogą przejechać tramwaje, jest z pewnością potrzebny.
Podaj powód zgłoszenia
l
Na przeszkodzie realizacji całej inwestycji pt. Most Kazimierza Wlk, stał domek , niewielki i od lat zapuszczony. Jego właścicielka wszelkimi możliwymi sposobami usiłowała zablokować budowę tej niewielkiej inwestycji, chcąc otrzymać możliwie największe odszkodowanie. Brak wiedzy o tym, świadczy kolego doradco, ze wtedy byłeś w przedszkolu i nie bardzo pamiętasz przepychanki pani Julity, chyba, z policją i urzędnikami. Obecna koncepcja ze względu na zagęszczenie potoków transportowych, zwłaszcza w kierunku "Górka" - Fordon, jest i tak nieunikniona. Kolejny fakt to brak, co najmniej kilku przepraw przez Brdę na odcinku Most Pomorski - Brdyujście i konieczne włączenie ich wszystkich w system ITS, moim zdaniem najlepiej w osi ulic Toruńska - Kamienna/suplementarnie do Inwalidów. Jeśli masz inne pomysły zapraszam do dyskusji, od 20 lat zawodowy logistyk spec. transport.
d
radze wam z Redakcji powrot do przedszkola