https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Dobry „piar” na targu

Sławomir Bobbe
Dariusz Bloch
Gołym okiem widać, że przejęcie zarządzania targowiskiem na placu Piastowskim przez samych kupców służy nie tylko im, ale również klientom.

Zmiany - o rewolucji z racji braku odpowiednich środków trudno mówić - są już widoczne, choć stowarzyszenie kupców rządzi dopiero od kwietnia.

PRZECZYTAJ:Handel w estetycznym wydaniu

Zmienia się też sposób prowadzenia targowiska - sami kupcy więcej uwagi poświęcają wizerunkowi i estetyce targowiska, a także akcjom marketingowym i wizerunkowym.

I mają rację, jeśli w targowisko pchnie się nowe życie, ratusz nie będzie miał żadnego powodu i argumentu, by pchać się w projekt zmiany jego lokalizacji. Dotąd powodów i pretekstów na pl. Piastowskim było aż za dużo.

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

B
Bydgoszczu
Zmiany dostrzegam i to na lepsze. Jednak u wielu brakuje kas fiskalnych a niektórzy co wydają to nabijają np.mleko gdy kupuję ketchup!! Oszukiwanie Państwa na podatku Vat!!
b
big
ale coraz drozej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski