Dobry „piar” na targu

Sławomir Bobbe
Sławomir Bobbe
Dariusz Bloch
Gołym okiem widać, że przejęcie zarządzania targowiskiem na placu Piastowskim przez samych kupców służy nie tylko im, ale również klientom.

Zmiany - o rewolucji z racji braku odpowiednich środków trudno mówić - są już widoczne, choć stowarzyszenie kupców rządzi dopiero od kwietnia.

PRZECZYTAJ:Handel w estetycznym wydaniu

Zmienia się też sposób prowadzenia targowiska - sami kupcy więcej uwagi poświęcają wizerunkowi i estetyce targowiska, a także akcjom marketingowym i wizerunkowym.

I mają rację, jeśli w targowisko pchnie się nowe życie, ratusz nie będzie miał żadnego powodu i argumentu, by pchać się w projekt zmiany jego lokalizacji. Dotąd powodów i pretekstów na pl. Piastowskim było aż za dużo.

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

B
Bydgoszczu
Zmiany dostrzegam i to na lepsze. Jednak u wielu brakuje kas fiskalnych a niektórzy co wydają to nabijają np.mleko gdy kupuję ketchup!! Oszukiwanie Państwa na podatku Vat!!
b
big
ale coraz drozej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dodaj ogłoszenie