https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Chwyt marketingowy?

Ewa Czarnowska-Woźniak
Ewa Czarnowska-Woźniak
Ewa Czarnowska-Woźniak Dariusz Bloch
Jeśli planowane w Bydgoszczy centrum outletowe będzie podobne do tego w Szadółkach, wielu lokalnych zakupoholików będzie ukontentowanych.

Pamiętać należy tylko, że królują tam marki drogie i bardzo drogie, i nawet 30 procent upustu od wyjściowej ceny dla większości z nas nie sprawi, że ciuchy czy buty staną się bardziej dostępne.

PRZECZYTAJ:Carrefour chce otworzyć u nas centrum outletowe

Powszechniej (i bardziej) trzeba jednak uważać na nadużywanie ostatnio określenia outlet. Z definicji kusi ono dobrą ceną i jakością, więc zbyt wielu handlowców próbuje do tego worka wrzucić i rzeczy brzydkie, i niezbyt przecenione. Mam nadzieję, że w Bydgoszczy tak nie będzie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

o
oko
Pani Ewuniu! Proszę, mniej kumatym, przybliżyć termin - outle... i czy to się opłaca, tj. zakupy w tych 60-ciu straganach?
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski