Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Chwyt marketingowy?

Ewa Czarnowska-Woźniak
Ewa Czarnowska-Woźniak
Ewa Czarnowska-Woźniak Dariusz Bloch
Jeśli planowane w Bydgoszczy centrum outletowe będzie podobne do tego w Szadółkach, wielu lokalnych zakupoholików będzie ukontentowanych.

Pamiętać należy tylko, że królują tam marki drogie i bardzo drogie, i nawet 30 procent upustu od wyjściowej ceny dla większości z nas nie sprawi, że ciuchy czy buty staną się bardziej dostępne.

PRZECZYTAJ:Carrefour chce otworzyć u nas centrum outletowe

Powszechniej (i bardziej) trzeba jednak uważać na nadużywanie ostatnio określenia outlet. Z definicji kusi ono dobrą ceną i jakością, więc zbyt wielu handlowców próbuje do tego worka wrzucić i rzeczy brzydkie, i niezbyt przecenione. Mam nadzieję, że w Bydgoszczy tak nie będzie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty