https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bilety za pół ceny sprzedają się świetnie, ale pomysł wywołał zgrzyt wśród stałych klientów

Małgorzata Pieczyńska
Panorama miasta BabiaPanorama miasta - Babia Wieś i tramwaje
Panorama miasta BabiaPanorama miasta - Babia Wieś i tramwaje Tymon Markowski
Prawie 800 osób zakupiło dotychczas promocyjny „bilet nowego pasażera”. Na atrakcyjne rozwiązania czekają też stali klienci komunikacji miejskiej.

Od 21 maja Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy uruchomił sprzedaż „biletu nowego pasażera”. Z promocyjnej oferty, czyli biletu za pół ceny, w czerwcu mogą skorzystać mieszkańcy, którzy w ciągu ostatnich dwóch lat (licząc od 1 czerwca) nie kupowali biletów okresowych.

PRZECZYTAJ:Miasto zachwalało podziemne przejście, trzeba do pomysłu wrócić - mówi nasz Czytelnik [SONDA]

Teraz za sieciówkę normalną zapłacą 45 zł, za ulgową 22,5 zł. Bilet uprawnia ich do podróżowania po mieście liniami dziennymi i nocnymi w granicach pierwszej strefy, a więc na terenie Bydgoszczy (bez komunikacji podmiejskiej). Decyzję o wprowadzeniu promocji zatwierdzili radni.

- W ten sposób chcieliśmy zachęcić kolejnych bydgoszczan do podróżowania komunikacją miejską - mówi Krzysztof Kosiedowski, rzecznik drogowców. - Pomysł chwycił. Dotychczas sprzedane zostało już 781 biletów i cały czas są kupowane kolejne. Teraz musimy zrobić wszystko, aby jak największą liczbę tych pasażerów zatrzymać i przekonać ich do korzystania z autobusów i tramwajów.

Równolegle funkcjonuje Bydgoski Rower Aglomeracyjny. W ciągu dwóch miesięcy wypożyczeń było więcej niż przez cały rok we Wrocławiu. W samym maju zanotowaliśmy ich aż 120 tysięcy. Wiele osób właśnie z roweru przesiada się do pojazdów komunikacji miejskiej - dodaje Krzysztof Kosiedowski.

Promocyjny „bilet nowego pasażera” wywołał jednak reakcję tych mieszkańców, którzy regularnie korzystają z komunikacji miejskiej. Podczas dyżurów redakcyjnych odebraliśmy wiele telefonów w tej sprawie.

- Od dawna jeżdżę autobusami i tramwajami. Co miesiąc kupuję sieciówkę, za którą płacę 88 złotych. Może drogowcy i radni pomyślą też o nas i zafundują nam jakieś atrakcyjne rozwiązanie - mówi pan Władysław, mieszkaniec bydgoskich Bartodziejów.

Rzecznik drogowców przyznaje, że do ZDMiKP dotarły podobne uwagi.

- Postaramy się zatrzeć ten zgrzyt - mówi Krzysztof Kosiedowski. - Pracujemy nad ofertą dla stałych pasażerów, bo chcemy docenić ich lojalność. Na razie jednak jest zbyt wcześnie, aby mówić o szczegółach.

W przypadku promocyjnego „biletu nowego pasażera” naszym celem było pozyskanie nowych klientów. Mogę tylko przeprosić bydgoszczan, którzy regularnie korzystają z komunikacji miejskiej, bo rzeczywiście mogli poczuć się niezbyt komfortowo. Postaramy się to naprawić. Jednak decyzję o obniżkach cen zawsze musi zatwierdzić Rada Miasta - dodaje Krzysztof Kosiedowski.

Komentarze 8

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

m
michał bristol
bilet nowego pasażera to chyba jakaś kpina ponieważ od dnia 5 sierpnia do dnia 23 miałem urlop w polsce ... bydgoszczy owszem wyrobiłem sobie kartę miejską w związku z owym biletem lecz Pani przy kasie powiedziała ze promocja obejmuje tylko bilet w promocji w lipcu i odszedłem z kwitkiem a teraz czytam ze to nadal funkcjonuje ... powiem jedno żenada posiadanej wiedzy osób konkretnie Pani która wydaje karty miejskie nie znam nazwiska a chętnie bym je podał ... odradzam
d
do rubinkowa
Najbrudniejsze tramwaje wozace brudnych wiesniakow i wiesniaczki macie wlasnie w Trolluniu.
r
rubinkowo2
zeby wiezniowie mogli przystapic do prac spolecznych, system prawa musial by byc sprawny, to raz a dwa...wiele pieniedzy na zabezpieczenie miejsca pracy trzeba , bo znajac sytuacje polowa by skorzystala z okazji i tym tramwajem odjechala...
Z
Zych
tramwaje w Bydgoszczy nie grzesza czystoscią. Jest faktycznie brudni i do tego cuchnący zapaszek odstrasza do wejscia do niego szczególnie w upały. Może zagnac więźniów do sprzatania. Ci siedza i my ich zywimy a oni maja wszystko gdzieś.
w
wojtasss
Pewnie po wprowadzeniu roweru miejskiego uciekli im pasażerowie i teraz wymyślają takie rzeczy jak bilet nowego pasażera, by przyciągnąć nowych pasażerów.
Komunikacja przede wszystkim jest niepunktualna!
k
kanar
Jacy pasażerowie, taka czystość-proste
F
Fordoniak
Jak ZDMiKP chce przyciągnąc pasażerów to niech zmusi MZK do wyczyszczenia swoich pojazdów. Nawet w prawie nowych Solarisach jest syf a do tramwajów to już strach wjeśc. Smród brud... Jakoś w autobusach linii 69 potrafi byc czysto Brawo dla KDD
i
ilonaar
wiadomo że jaki prezydent takie miasto ludzie jak przywołać go do porządku
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski