Piotr Kurek
34 lata, bydgoszczanin, dyrektor Wydziału Promocji, Obsługi Mediów i Komunikacji Społecznej w bydgoskim ratuszu. Redakcja VIP-a w pełni popiera kurs na lokalny potencjał, zwłaszcza w działaniach promocyjnych, czego dowodem jest sukces Święta Ryby – imprezy zrealizowanej dzięki współpracy ratusza z bydgoską firmą Abramczyk. Ale gratulacje należą się za coś innego. Za Welcome Festiwal, który … nie odbędzie się w Bydgoszczy. Impreza ta od początku miała niewiele wspólnego z naszym miastem, a szumne zapowiedzi organizatorów o wykorzystaniu lokalnego potencjału pękły jak bańka mydlana jak tylko usłyszeli, że ratusz jest zainteresowany konkretami. Grubymi nićmi szyte eventy marketingowe mają to do siebie, że zawsze drogo kosztują, nie zawsze jednak dają coś więcej miejscu gdzie się odbywają, oprócz tego że… kosztują i to kilkaset tysięcy.
Zobacz galerię: VIP TYGODNIA - Piotr Kurek