https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

To miasto chce się zjeść [DZIELNICOWYM OKIEM}

Katarzyna Bogucka
Katarzyna Bogucka Filip Kowalkowski
Uczestniczyłam ostatnio w rozmowie o żywności m.in. o promocji jedzenia, czyli obecnie o wyżynach „piaru”.

Oczywiście, jeść trzeba, do Bydgoszczy przyjeżdżać niekoniecznie, ale skoro żołądkowi marketingowcy są w stanie sprzedać wszystko (patrz sklepowe półki i półki lodówki), na pewno wiele się można od nich nauczyć.

PRZECZYTAJ:Promujemy się przez sport, festiwale i biznes. Czy jednak skutecznie?

Na przykład tego, że opakowanie gra rolę, że skład powinien być jak najbardziej wartościowy, niekoniecznie długi. Istotny jest termin przydatności do spożycia (czytaj: formułę trzeba co nieco odświeżać).

Nie może też być za tanio. I najważniejsze: liczy się siła przyciągania marki produktu, która nie słabnie latami. To się zawsze zje ze smakiem, to zawsze jest świeże. Co jest naszą marką?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

a
akuratny
brawo ta Pani !! od kultury w wymiarze europejskim do kultury ?? jedzenia w Bydzi
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski