Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

To miasto chce się zjeść [DZIELNICOWYM OKIEM}

Redakcja
Katarzyna Bogucka
Katarzyna Bogucka Filip Kowalkowski
Uczestniczyłam ostatnio w rozmowie o żywności m.in. o promocji jedzenia, czyli obecnie o wyżynach „piaru”.

Oczywiście, jeść trzeba, do Bydgoszczy przyjeżdżać niekoniecznie, ale skoro żołądkowi marketingowcy są w stanie sprzedać wszystko (patrz sklepowe półki i półki lodówki), na pewno wiele się można od nich nauczyć.

PRZECZYTAJ:Promujemy się przez sport, festiwale i biznes. Czy jednak skutecznie?

Na przykład tego, że opakowanie gra rolę, że skład powinien być jak najbardziej wartościowy, niekoniecznie długi. Istotny jest termin przydatności do spożycia (czytaj: formułę trzeba co nieco odświeżać).

Nie może też być za tanio. I najważniejsze: liczy się siła przyciągania marki produktu, która nie słabnie latami. To się zawsze zje ze smakiem, to zawsze jest świeże. Co jest naszą marką?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera