Firmy, których pracownicy wszelkimi metodami zdobywają klientów, powinny ponosić jakieś konkretne konsekwencje. Odstąpienie od krzywdzącej klienta umowy to najłagodniejszy wymiar kary, bo nie rekompensuje poszkodowanym utraconego zdrowia, a że najczęściej seniorzy strasznie przeżywają takie wydarzenia, nikogo chyba przekonywać nie trzeba. Ci „uratowani” i tak wygrali, bo ktoś się wstawił, pomógł, załatwił. A ilu dziadków i babć nie zgłasza swoich ekonomicznych sukcesów i ze wstydu lub obawy przed karami z umów płaczą i płacą? W drugą stronę powinno to działać tak samo. Obiecujesz, firmo że będzie taniej? Nie jest? Więc płać. Zwalanie na pracowników, że nieuczciwi? No, ktoś ich wyszkolił i postawił cele do osiągnięcia, poniżej których wyrzuci z pracy!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Hanna Gucwińska nie doczekała się dzieci. Jej wyznanie wyciska łzy z oczu
- Ewa Gawryluk przysłoniła walory zaledwie siateczką. Dalibyście jej 56 lat? [ZDJĘCIA]
- Opozda podjęła decyzję w sprawie Vincenta. Królikowski nie ma tu nic do gadania
- Ostrzegamy: Daniel Martyniuk znowu "śpiewa". Ekspertka wysyła go na oddział