https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

TIRY Pędzą POD oknami

Małgorzata Pieczyńska
Nie zazdroszczę mieszkańcom ulicy Grunwaldzkiej, którzy nie mogą spać spokojnie, bo, jak twierdzą, szyby i łóżka drżą za sprawą tirów pędzących pod ich oknami.

Takich miejsc w Bydgoszczy jest więcej, czego przykładem są także ulice Toruńska, Wyszyńskiego czy Poznańska. Dlatego tak ważne jest, aby ograniczyć ruch ciężkich pojazdów w mieście.

Co prawda, pojawia się światełko w tunelu, bo od przyszłego roku droga krajowa nr 10 ma być przełożona od węzła zachodniego do Fordońskiej na trasę W-Z, co ograniczy ruch tranzytowy na Grunwaldzkiej.

Na razie jednak warto by zrobić ukłon w stronę mieszkańców i chociaż załatać dziury na jezdniach, po których codziennie przejeżdża tysiące pojazdów.

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

A
Aga
ja zapraszam na ul.Podmiejska, tutaj najszybciej można zrozumieć i odczuć znaczenie słów -pędzące tiry pod oknami............................ Moje pytanie gdzie ochrona środowiska, normy hałasu ?
d
do anki
Gdzie budowac obwodnice? Obwodnica poludniowa na osi W- Z juz jest od dawna przez Wypaleniska- Stryszek- BIale Blota- Pawlowek- to jest DK 10. Nic ona jednak nie pomoze w ruchu Fordon- Osowa Gora. Dlatego Kamienna, Altyleryjska i Pileckiego musza byc rozbudowane do 4 pasow i parametrow DK 80 poniewaz nie chodzi tu tylko o obwodnice lecz o trase srednicowa, alternatywe dla zatloczonej Fordonskiej, Jagiellonskiej i Focha. Gdzie Pani proponuje w zamian budowe polnocnej obwodnicy Bydzi? Przez Myslecinek? Wykluczone....Przez odcinek Rejewskiego- os. Eskulapa- Osielsko- Niemcz- Smukala- Osowa Gora? Za daleko od Centrum, nie pomoze w rozładowaniu miejskiego ruchu....Nie ma alternatywy dla Kamiennej chocby z racji wydluzonego ksztaltu Bydzi na osi W- Z. Kamienna pozwala ominąć Centrum ale rownoczesnie lezy tez naa glownej osi W- Z miasta wiec staje sie logiczną alternatywą dla zatloczonych ulic w ścislym Centrum takich jak Focha czy Jagiellonska.
A
Ankaa
tak ale nam dowali ten ruch o tym nie wspominasz i my będziemy przeżywać i przeżywamy to co ludzie na Grunwaldzkiej jeden smród i hałas przerzucicie w inne miejsce, zamiast eliminować problem, cześć mieszkańców Grunwaldzkiej NIC NA TYM NIE ZYSKA więc lepiej budujcie obwodnice a nie przerzucacie problem z jednej części miasta na drugą
d
do anki
Ograniczy Pani Aniu ruch na odcinku Rondo Maczka- Rondo Grunwaldzkie czyli na srodmiejskiej czesci Grunwaldzkiej i oto wlasnie w tym chodzi- zeby tranzyt przeniosl sie calkowicie z linii Focha- Jagiellonska-Fordonska na nowa trase drogi krajowej nr 80 czyli Pileckiego- Altyleryjska- Kamienna.
A
Ankaa
jak ograniczy to niby ruch na Grunwaldzkiej ? skoro te tiry jadą już na trasie W-Z i wszyscy my tutaj cierpimy a wmawia się ludziom, że Tiry pojadą obwodnicą, której de facto nie ma bo niby trasa W-Z to obwodnica, którędy te tiry niby na Szczecin pojadą jak nie właśnie Grunwaldzka, Artyleryjska, Kamienna, Fordońska, Wyszyńskiego PROSZĘ NIE WCISKAĆ CIEMNOTY MIESZKAŃCOM bo my przeżywamy koszmar a jeszcze dojdzie do tego Wojska Polskiego i Trasa Uniwersytecka i radzę nienormalnym decydentom i osobom nie mającym wyobraźni SPOJRZEĆ NA PLAN MIASTA !!!!
j
ja
W mieście? Miasto tym różni się od dziury, jaką jest Bydgoszcz, że ma obwodnice.
Druga uwaga dotyczy idiotycznego zdania autorki, by ograniczyć ruch ciężkich pojazdów. Jadę np. DK5 z Poznania lub DK25 z Inowrocławia do Gdańska. Może "mądra" autorka napisze, kędy jechać by ominąć tę "metropolię" B.
m
marcin
Chyba chodziło o drogę krajową nr 80. Przeniesienie dk 10 na trasę W-Z to by dopiero było wpuszczenie ruchu z obwodnicy do miasta.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski