https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Promocja to jedna wielka loteria [KOMENTARZ]

Krzysztof Błażejewski
Krzysztof Błażejewski
Krzysztof Błażejewski Dariusz Bloch
Jednym ze znaków firmowych naszych czasów jest wszechobecna promocja. Doświadczamy jej na każdym kroku, choćby za pośrednictwem mediów. Mamy z nią do czynienia także w życiu codziennym, mało kto opowiada wszem i wobec o swoich złych cechach czy przywarach, bądź życiowych niepowodzeniach: wolimy przedstawiać się z jak najlepszej strony.

W tych dniach obserwować będziemy promocję Bydgoszczy poprzez sport. Na organizację juniorskich zawodów lekkoatletycznych Urząd Miasta wydał sporo. W przekonaniu, że to się nie tylko zwróci, ale i zaowocuje zyskami w przyszłości.

Czy tak będzie, nikt nigdy z organizatorów tego typu imprez nie wie na pewno. Można jedynie przypuszczać, zakładać, a to nie to samo. Jedni próbują się promować przez wielkie imprezy i koncerty, inni przez zabytki, kolejni przez oryginalne i jedyne w swoim rodzaju budowle czy kolekcje.

PRZECZYTAJ:Bydgoszcz: Juniorzy z całego świata przez sześć dni powalczą o medale na stadionie Zawiszy

Recepty na powodzenie nie ma, ale też trudno byłoby siedzieć z założonymi rękoma i czekać na cud. Pozostaje więc myśleć nad strategią, szukać dalszych pomysłów i... czekać.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski