Awaria systemu komputerowego NFZ spowodowała problem w dostępie do danych pacjentów. Idąc dziś do przychodni pamiętajmy o dokumencie uprawniającym nas do świadczenia.
<!** Image 3 align=none alt="Image 217165" sub="Fot.: Tomasz Czachorowski">
Informujemy, że w związku z awarią systemu informatycznego mogą wystąpić m.in. problemy z dostępem do Zintegrowanego Informatora Pacjenta (ZIP) oraz systemu elektronicznego potwierdzania prawa pacjentów do świadczeń (eWUŚ), a także SZOI. Trwają prace nad usunięciem awarii i przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
<!** reklama>
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, pacjent może udokumentować uprawnienia jednym z dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub przez złożenie oświadczenia.