Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Podczas IV Giełdy Produktów Turystycznych rozmawiano o rozwoju turystyki w obszarze BIT

Katarzyna Słomska
Targi turystyczne
Targi turystyczne Dariusz Bloch
W IV Giełdzie Produktów Turystycznych wzięli udział wystawcy z Bydgoszczy, Inowrocławia, Torunia Chełmna i Golubia-Dobrzynia. Efektem rozmów ma być zwiększenie partnerów karty rabatowej BiT.

W IV Giełdzie Produktów Turystycznych wzięli udział wystawcy z Bydgoszczy, Inowrocławia, Torunia Chełmna i Golubia-Dobrzynia. Efektem rozmów ma być zwiększenie partnerów karty rabatowej BiT.
[break]
IV Giełda Produktów Turystycznych odbyła się wczoraj w Akademickiej Przestrzeni Kulturalnej. Podczas czterogodzinnego spotkania przedstawiciele branży turystycznej z Bydgoszczy, Inowrocławia i Torunia rozmawiali na temat możliwości rozwoju turystyki w naszym regionie.

- Giełda organizowane jest już po raz czwarty i w tym roku zmienia nieco swój profil - mówi Jan Karol Słowiński, prezes Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

- Stawiamy głównie na powiązania i kooperację między przedsiębiorstwami z Bydgoszczy, Inowrocławia i Torunia. Naszym głównym celem jest zbudowanie klastra przedsiębiorczości w branży podróżniczej. Na wczorajsze spotkanie zaproszeni byli zarówno przedstawiciele firm, jak i osoby fizyczne zainteresowane ofertą turystyczną przedsiębiorców obszaru BiT.

Jak mówią organizatorzy giełdy, w Bydgoszczy, Inowrocławiu i Toruniu mieszka blisko 650 tysięcy osób. Te trzy miasta oddalone są od siebie jedynie o około 45 kilometrów.

- Od pięciu lat trwają rozmowy o stworzeniu dużego ośrodka turystycznego (podobnego do tego który powstał w Gdańsku, Sopocie i Gdyni) mogącego konkurować np. z Poznaniem - dodaje Jan Karol Słowiński.

W czasie giełdy, poza oficjalnymi prezentacjami, bardzo ważne były rozmowy w kuluarach. - Mamy nadzieję, że dzięki temu spotkaniu uda nam się pozyskać kolejnych partnerów, którzy przystąpią do naszej karty rabatowej BiT - powiedział „Expressowi” prezes BYLOT-u.

O takiej współpracy myśli m.in. Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy. - Trwają rozmowy, chcemy nawiązać kontakt i wejść w skład partnerów karty rabatowej BiT - mówi Natalia Rybacka, specjalistka ds. promocji muzeum.

Już w kwietniu planowana jest nowa edycja karty BiT. Warto z niej korzystać? - Ja używam karty BiT właściwie codziennie - mówi Jan Karol Słowiński. - Myślę, że każdy mieszkaniec Bydgoszczy, Inowrocławia i Torunia powinien ją posiadać. W zeszłym roku udało nam się rozprowadzić prawie tysiąc tych kart.
Karta rabatowa BiT kosztuje 25 złotych. Dzięki niej u ponad 80 partnerów możemy korzystać ze zniżek.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera