https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wolno-amerykanka

Wojciech Bielawa
Wojciech Bielawa
Wisiał na rondzie Fordońskim. Wyglądał jak wyjęty żywcem z westernu. Kowboj reklamujący papierosy robił na mnie wrażenie.

W latach 90. przyjęliśmy billboardy z otwartymi rękoma, jako element lepszego świata. Poczucie estetyki ustąpiło miejsca takim pojęciom jak „wolny rynek” i „reklama dźwignią handlu”.

PRZECZYTAJ:Miasto walczy ze szpetną reklamą

Minęło trochę czasu, zwiedziliśmy kawałek Europy. Okazało się, że zasłanianie płachtami okien w zabytkowych kamienicach to nie element wolnego rynku, tylko wolne żarty z mieszkańców.

Przekonaliśmy się, że większe i bardziej błyszczące nie oznacza lepsze. Kibicuję zmianom, które zachodzą na naszych ulicach. Mam nadzieje, że nowe prawo ukróci reklamową samowolę.

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

S
Skarga Petrus
Dość wszelakiej maści urzędniczych zakazów.
A może najlepiej wprowadzić zamordyzm, taki z Korei Płn.
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski