Bank Millennium - awaria, problemy z logowaniem
Do awarii Banku Millenium doszło w poniedziałek, 25 maja 2020 roku. Klienci zgłaszali problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz mobilnej. Z powodu braku możliwości zalogowania się do swojego konta, nie mogli m.in. robić przelewów. W związku z problemami z aplikacją mobilną Banku Millennium, występowały także problemy z płatnościami np. Blikiem.
Sprawdź koniecznie
Awaria w Banku Millennium
Awaria w Banku Millenium została już naprawiona. Klienci mogą już korzystać z bankowości elektronicznej bez żadnych kłopotów. Informację o przywróceniu działania systemu przekazała nam pani Agnieszka Kubajek z Banku Millenium we wtorek (26 maja) po godzinie 16.
- Uprzejmie informujemy, iż problemy z logowaniem, które występowały u części klientów Banku Millennium, zostały już rozwiązane, a pełna funkcjonalność systemu przywrócona. Większość klientów mogła przez cały czas bez problemu korzystać z kanałów elektronicznych. Bardzo przepraszamy za niedogodności wszystkich, których spotkały utrudnienia - komunikat tej treści otrzymaliśmy z Banku Millenium na naszą skrzynkę mailową.
Uprzejmie informujemy, iż problemy z logowaniem, które występowały u części klientów Banku Millennium, zostały już rozwiązane, a pełna funkcjonalność systemu przywrócona
Awaria Banku Millenium dotyczyła klientów na terenie całej Polski.
