https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bisz jest na bis [KOMENTARZ]

Nie byłam jakąś wielką fanką działalności promocyjnej Bydgoszczy - wyobrażam sobie, że w tak wielkim mieście można oczekiwać, że codziennie będziemy zaskakiwani działaniami kreatywnymi (zwłaszcza tymi, które nie wymagają wielkich nakładów, bo twórczy nie znaczy rozrzutny).

http://www.express.bydgoski.pl/img/glowki/czarnowska_ewa.jpgNie byłam jakąś wielką fanką działalności promocyjnej Bydgoszczy - wyobrażam sobie, że w tak wielkim mieście można oczekiwać, że codziennie będziemy zaskakiwani działaniami kreatywnymi (zwłaszcza tymi, które nie wymagają wielkich nakładów, bo twórczy nie znaczy rozrzutny).

Mimo to z pewną, coraz większą satysfakcją oraz przyjemnością odnotowuję aktywność w pozyskiwaniu do tworzenia wizerunku miasta ludzi młodych i zdolnych. Tak było z opisywanym przez nas szeroko internetowym przebojem „Czego słucha Bydgoszcz”, gdy prezydent Bruski szybko docenił i nagrodził jego autora kamerą. Teraz z kolei został wykorzystany (cóż za niezręczne słowo!) do promocji znany i uznany raper Bisz. „Wilk chodnikowy” rusza w trasę koncertową i na niej będzie widoczne, gdzie jego gniazdo, gdyż sponsorująca artystę Bydgoszcz oklei swoim logo jego samochód.
<!** reklama>

Więc coś drgnęło, bo ktoś w ratuszu sięgnął po właściwe dla czasów narzędzia (znów niezbyt szczęśliwe słowo) promocji. Władze odwołują się do klimatów bliskich młodszemu elektoratowi, do odniesień i symboli zrozumiałych dla ich pokolenia. Co jednak ważniejsze od prostego przypodobania się, pozwala to ugruntować u młodszych bydgoszczan poczucie, że bycie stąd to nie obciach. Pozwoli im powiedzieć w Gdańsku czy Krakowie, że oni są z miasta Bisza albo tego gościa, który nakręcił film i wymiata na YouTube...

Ewa Czarnowska-Woźniak

Komentarze 15

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

z
zdenerwowany
gdzie sie podziala pizza / uwazać na chochlika z literą 'd' /
W
Wł.
Rzeczywiście poziom tego artykuliku jest wyjątkowo żenujący i określenie "niemądra dziennikarka "jest zbyt łagodne..
Ale najważniejsze,że ten pseudo artysta "wymiata na You Tube" jak stwierdza ta zadowolona z siebie pseudo dziennikarka.
a
alicja
Jak widać co niektórzy tutaj wolą ciągnąć, zamiast popchnąć syf i to dopiero jest przykre.
c
czytelnik
Zastanawiam sie nad tą niemądrą dziennikarką taką zadowoloną z siebie na zdjęciu, ale ona nawet nie miała odwagi przedstawić się z imienia i nazwiska. Czy takie popieranie na siłę władzy rządzącej w zamian za ogłoszenia dawane w tej gazecie przez urząd jest etyczne?
l
lokomotiv
Może by pomóc naszej kochanej władzy i ogłosić konkurs na pomysł promocyjny Bydgoszczy, taki promocyjny MASTERPLAN dla Bruskiego. Może objąć patronatem prezydenta uroczystość spalenia kukły Całbeckiego przez Nergala. Im głupszy pomysł tym lepszy.
k
kurka wodna
Mam dla rady miasta rewelacyjną propozycję promocyjną - rajd Monte Carlo śmieciarką pro natury. Na śmieciarce zdjęcie duetu Bruski-Kurek i napis: syf to brzmi dumnie!!!!
C
Czytelnik
Czy ktoś z Urzędu Miasta może wyjaśnić, dlaczego Prezydent Bruski promuje zwykłe chamstwo? Przecież to nie Bisz promuje Bydgoszcz, ale Bydgoszcz promuje Bisza.
W
Wł.
Nie chyba ,a na pewno zgłupiał..
Tzw.utwory Bisza składają się w większości z niecenzuralnych słów na "k"lub "p",tak więc pchajmy ten syf panie prezydencie!
c
czytelnik
Ogłoszenie: Okleiłem samochód napisem: Bydgoszcz syf pchanie i chcę 10 tysięcy miesięcznie za promocję Bydgoszczy.
m
miki
Ale ja też jestem Bydgoszczaninem i nie życzę sobie, żeby za publiczne pieniądze utożsamiano moje miasto z syfem, nawet jeżeli Bruski pcha syf. Niech bisz i inni artyści komercyjni zarabiają sami na swoim syfie. Nie muszą być dotowani z pieniędzy publicznych.
m
miki
A może Misiu wypchnijmy z Bydgoszczy ten syf - prezydenta i jego ekipę.
M
Miś
Na kulturze, medycynie i polityce wszyscy sie znamy .Kiedyś hasłem Bydgoszczy była muzyka i sport dzisiaj "Pchamy Ten Syf"
Jakie to smutne.
C
Czytelnik
Pchamy ten syf - Bydgoszcz śpiewa bisz, promując według Bruskiego i expressu Bydgoszcz. Według mnie to szczyt złego smaku i chamstwa na publiczne pieniądze. Bruski chyba zgłupiał.
o
ona
~jan napisal(a):
----------------------

> Rzeczywiście, logo Bydgoszczy i logo MCK uzupełniające na samochodzie hasło promocyjne trasy bisza "PCHAMY TEN SYF" to faktycznie genialna promocja Bydgoszczy!!!!!
> Pani redaktor proponowałbym puknięcie się w czoło. Jeżeli pan Bruski nie ma wyczucia smaku i poczucia własnej śmieszności, to przynajmniej express powinien zatrudniać kogoś, kto te przymioty posiada.
Wiecej luzu...nie ma potrzeby spinać czterech liter...młodziez ma swój język , swoje prawa i swoje poczucie przynalezności ...nie biora tez tak bardzo do serca tego co maja do powiedzenia dorosli ..a mówiąc dosadnie i ich językiem..je...ie ich to! Starsi Bydgoszczanie maja pomnik na rynku a młodzi Bisza...
j
jan
Rzeczywiście, logo Bydgoszczy i logo MCK uzupełniające na samochodzie hasło promocyjne trasy bisza "PCHAMY TEN SYF" to faktycznie genialna promocja Bydgoszczy!!!!!
Pani redaktor proponowałbym puknięcie się w czoło. Jeżeli pan Bruski nie ma wyczucia smaku i poczucia własnej śmieszności, to przynajmniej express powinien zatrudniać kogoś, kto te przymioty posiada.
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski