https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Znowu uszkodzone torowisko na ulicy Jagiellońskiej w Bydgoszczy [zdjęcia]

Justyna Trawczyńska
W czwartek, 20 czerwca, niemal w tym samym miejscu co ostatnio, wystrzeliły tory tramwajowe w Bydgoszczy. Trzeba było wstrzymać ruch tramwajowy (aktualizacja: ruch przywrócony).

Na ulicy Jagiellońskiej doszło do uszkodzenia torowiska. Ruch tramwajowy został wstrzymany!

Niemal w tym samym miejscu co we wtorek 11 czerwca wystrzeliły tory w Bydgoszczy. Tym razem do uszkodzenia doszło na drugim torze.

Do awarii doszło prawdopodobnie ponownie z powodu wysokich temperatur.

AKTUALIZACJA: Ruch przywrócony.

Także we wtorek (11 czerwca) na ulicy Jagiellońskiej w Bydgoszczy doszło do spektakularnej awarii torowiska. - Tramwaj przejechał, a tory wystrzeliły w górę - mówił nam Krzysztof Kosiedowski, rzecznik ZDMiKP w Bydgoszczy.

Zobacz także: Flash INFO, odcinek 19 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 13

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
To jest czekanie na katastrofę. Do trzech razy sztuka. Ruch tramwajów na Jagiellońskiej powinien zostac natychmiast wstrzymany z powodu zagrożenia życia i zdrowia ludzi.
B
Beata.
2019-06-20T16:35:49 02:00, Tomek:

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

2019-06-20T17:27:10 02:00, Gość:

. Nowa infrastruktura kolejowa i tramwajowa wykorzystuje już łączenie bezstykowe (np. spawane termitem). Dzięki temu powstaje szyna długa nawet na kilka kilometrów. Zaletą tego rozwiązania jest brak wspomnianego charakterystycznego odgłosu kół, a co za tym idzie obniżenie hałasu i większy komfort pasażerów.

Mniejszy hałas? Co ty za bzdury piszesz. Na tych łączeniach, koła tramwajów grzmocą jak szalone. Aż w domach wszystko drży. Miasto to potrafi kamienice opychać i fuszery odwalać.

G
Gość
Brawo dla bydgoskiego syfu czyli zarząd dróg miejskich i komunikacji. Do niczego się nie nadajecie. Tramwaj do Fordonu to syf i tylko wydane pieniądze i na bank wyjdzie jakaś afera z tym kiedyś .światła na skrzyżowaniach działają jak oszalałe . Teraz te tory . Ciekawe ile kosztował taki remoncik milionów co. Myślę że czas na CBA w tej instytucji
w
wrr
tramwaj do fordona to świętość!!! po co jakieś tam glupie linie typu dawnej 94. walnie szyna na jagiellonskiej i cale miasto lezy. no ale zdmikp wie lepiej. zawsze wie lepiej.
G
Gość
2019-06-20T18:41:20 02:00, Gość:

Bydgoszczanie głosując na bruska zasłużyłi na taki syf

Masz racje.. sami głosowali na Bruski syf wiec pretensje do siebie....

Korki, objazdy, dziury w jezdni, koślawe chodniki w centrum miasta..Zabetonowany Stary Rynek .. To dzielo prezydenta BRUSKIEGO ......

G
Gość
Bydgoszczanie głosując na bruska zasłużyłi na taki syf
G
Gość
2019-06-20T16:35:49 02:00, Tomek:

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

. Nowa infrastruktura kolejowa i tramwajowa wykorzystuje już łączenie bezstykowe (np. spawane termitem). Dzięki temu powstaje szyna długa nawet na kilka kilometrów. Zaletą tego rozwiązania jest brak wspomnianego charakterystycznego odgłosu kół, a co za tym idzie obniżenie hałasu i większy komfort pasażerów.

G
Gość
2019-06-20T16:35:49 02:00, Tomek:

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

2019-06-20T17:23:31 02:00, Gość:

Acha .. z braku przerw powiadasz... ale są tez szyny spawane i co z przerwami?? A może to chodzi o odpowiednie parametry szyn ..

Nowa infrastruktura kolejowa i tramwajowa wykorzystuje już łączenie bezstykowe (np. spawane termitem). Dzięki temu powstaje szyna długa nawet na kilka kilometrów. Zaletą tego rozwiązania jest brak wspomnianego charakterystycznego odgłosu kół, a co za tym idzie obniżenie hałasu i większy komfort pasażerów.

G
Gość
2019-06-20T16:35:49 02:00, Tomek:

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

Acha .. z braku przerw powiadasz... ale są tez szyny spawane i co z przerwami?? A może to chodzi o odpowiednie parametry szyn ..

G
Gość
A może do stali dolewają kauczuk?
T
Tomek
Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej
P
Pozdro
Kiedyś - to jeszcze w 2013r dla jasności jeździły. Wystarczy poszukać zdjęć np z ul Gdańskiej :-)ac
T
Tomek
Kiedyś jeździły polewaczki po ulicach.. Była chwila oddechu, obniżenia temperatury ulicy .. teraz cóż... europejskie standardy,, wycinanie drzew czy betonowanie miasta i są efekty ,,
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski