Znowu uszkodzone torowisko na ulicy Jagiellońskiej w Bydgoszczy [zdjęcia]

Justyna JuszczyńskaZaktualizowano 
W czwartek, 20 czerwca, niemal w tym samym miejscu co ostatnio, wystrzeliły tory tramwajowe w Bydgoszczy. Trzeba było wstrzymać ruch tramwajowy (aktualizacja: ruch przywrócony).

Na ulicy Jagiellońskiej doszło do uszkodzenia torowiska. Ruch tramwajowy został wstrzymany!

Niemal w tym samym miejscu co we wtorek 11 czerwca wystrzeliły tory w Bydgoszczy. Tym razem do uszkodzenia doszło na drugim torze.

Do awarii doszło prawdopodobnie ponownie z powodu wysokich temperatur.

AKTUALIZACJA: Ruch przywrócony.

Także we wtorek (11 czerwca) na ulicy Jagiellońskiej w Bydgoszczy doszło do spektakularnej awarii torowiska. - Tramwaj przejechał, a tory wystrzeliły w górę - mówił nam Krzysztof Kosiedowski, rzecznik ZDMiKP w Bydgoszczy.

Czytaj także

Zobacz także: Flash INFO, odcinek 19 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.

Wideo

Materiał oryginalny: Znowu uszkodzone torowisko na ulicy Jagiellońskiej w Bydgoszczy [zdjęcia] - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 14

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

To jest czekanie na katastrofę. Do trzech razy sztuka. Ruch tramwajów na Jagiellońskiej powinien zostac natychmiast wstrzymany z powodu zagrożenia życia i zdrowia ludzi.

B
Beata.
2019-06-20T16:35:49 02:00, Tomek:

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

2019-06-20T17:27:10 02:00, Gość:

. Nowa infrastruktura kolejowa i tramwajowa wykorzystuje już łączenie bezstykowe (np. spawane termitem). Dzięki temu powstaje szyna długa nawet na kilka kilometrów. Zaletą tego rozwiązania jest brak wspomnianego charakterystycznego odgłosu kół, a co za tym idzie obniżenie hałasu i większy komfort pasażerów.

Mniejszy hałas? Co ty za bzdury piszesz. Na tych łączeniach, koła tramwajów grzmocą jak szalone. Aż w domach wszystko drży. Miasto to potrafi kamienice opychać i fuszery odwalać.

G
Gość

Brawo dla bydgoskiego syfu czyli zarząd dróg miejskich i komunikacji. Do niczego się nie nadajecie. Tramwaj do Fordonu to syf i tylko wydane pieniądze i na bank wyjdzie jakaś afera z tym kiedyś .światła na skrzyżowaniach działają jak oszalałe . Teraz te tory . Ciekawe ile kosztował taki remoncik milionów co. Myślę że czas na CBA w tej instytucji

w
wrr

tramwaj do fordona to świętość!!! po co jakieś tam glupie linie typu dawnej 94. walnie szyna na jagiellonskiej i cale miasto lezy. no ale zdmikp wie lepiej. zawsze wie lepiej.

G
Gość
2019-06-20T18:41:20 02:00, Gość:

Bydgoszczanie głosując na bruska zasłużyłi na taki syf

Masz racje.. sami głosowali na Bruski syf wiec pretensje do siebie....

Korki, objazdy, dziury w jezdni, koślawe chodniki w centrum miasta..Zabetonowany Stary Rynek .. To dzielo prezydenta BRUSKIEGO ......

G
Gość

Bydgoszczanie głosując na bruska zasłużyłi na taki syf

G
Gość
2019-06-20T16:35:49 02:00, Tomek:

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

. Nowa infrastruktura kolejowa i tramwajowa wykorzystuje już łączenie bezstykowe (np. spawane termitem). Dzięki temu powstaje szyna długa nawet na kilka kilometrów. Zaletą tego rozwiązania jest brak wspomnianego charakterystycznego odgłosu kół, a co za tym idzie obniżenie hałasu i większy komfort pasażerów.

G
Gość
2019-06-20T16:35:49 02:00, Tomek:

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

2019-06-20T17:23:31 02:00, Gość:

Acha .. z braku przerw powiadasz... ale są tez szyny spawane i co z przerwami?? A może to chodzi o odpowiednie parametry szyn ..

Nowa infrastruktura kolejowa i tramwajowa wykorzystuje już łączenie bezstykowe (np. spawane termitem). Dzięki temu powstaje szyna długa nawet na kilka kilometrów. Zaletą tego rozwiązania jest brak wspomnianego charakterystycznego odgłosu kół, a co za tym idzie obniżenie hałasu i większy komfort pasażerów.

G
Gość
2019-06-20T16:35:49 02:00, Tomek:

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

Acha .. z braku przerw powiadasz... ale są tez szyny spawane i co z przerwami?? A może to chodzi o odpowiednie parametry szyn ..

G
Gość

A może do stali dolewają kauczuk?

T
Tomek

Nie z powodu wysokich temperatur tylko z powodu braku odpowiednich przerw między szynami aby te mogły pracować (fizyka klasa 7) szkoły podstawowej

P
Pozdro

Kiedyś - to jeszcze w 2013r dla jasności jeździły. Wystarczy poszukać zdjęć np z ul Gdańskiej :-)ac

T
Tomek

Kiedyś jeździły polewaczki po ulicach.. Była chwila oddechu, obniżenia temperatury ulicy .. teraz cóż... europejskie standardy,, wycinanie drzew czy betonowanie miasta i są efekty ,,

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3