Trzeba oddać, że sieć handlowa reaguje na nasze doniesienia błyskawicznie i wszystko wyjaśnia, przepraszając klientów, którzy mieli prawo poczuć się podczas robienia tam zakupów niekomfortowo. Prawdą jest i to, że przynajmniej w jednej sytuacji interwencja była dopuszczona przepisami. Nagromadzenie tych historii zdaje się jednak wykraczać poza kanon handlowej przyzwoitości i sprawić może, że to klienci będą podchodzili do tego sklepu z ograniczonymi sympatią i zaufaniem, a nie odwrotnie.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?