https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Szczerość na talerzu

Ewa Czarnowska-Woźniak
Ewa Czarnowska-Woźniak Dariusz Bloch
Złotą myśl wypowiedział jeden z naszych Czytelników, oceniając akcję „Bydgoszcz za pół ceny”. Odniósł bowiem wrażenie, to była ona raczej „zwycięstwem marketingu nad szczerym zastawieniem stołu”.

I Czytelnik, i my rozumiemy, że uczestnicy - kupcy i usługodawcy - całej akcji nie mogli sfinansować z własnej kieszeni, zatem narzucili sobie (a zatem i nam) spore ograniczenia, ale...

Moim zdaniem, marketingowo najbardziej sprawdził się w tej sytuacji - z listy opisywanej przez nas obok - punkt z kanapkami. Wszedł w promocję konsekwentnie i „na bogato”, uczciwie wobec klienta, czym mnie przekonał najbardziej.

Na pewno go zatem zapamiętam - właśnie wtedy, gdy trzeba będzie zapłacić całą cenę.

Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski