Studzienki w Bydgoszczy "oddają" wodę [WIDEO]

red
źrodło: Youtube, FILMYFLASH2
Kanalizacja deszczowa na placu Kościeleckich znów nie nadążyła z odbiorem wody.

źrodło: Youtube, FILMYFLASH2

Wideo

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

b
bodzio

Widziałem @Michał foty w necie faktycznie strasznie duże szkody w Trójmieście deszcz wyrządził, samochody zalane pod dach, podtopione mieszkania, budynki - wyrazy współczucia dla poszkodowanych ludzi. Ogólnie w wielu miejscach Polski deszcz dał się we znaki.

m
marek

Miłoszu... nie błażnij się już... i nie zapomnij zrobić sobie selfie z deszczem, bo pewnie na tym polega twoje życie...

d
duo

Duo Kaczynski- Rydzyk juz oglosili z ambony ze ten deszcz to byla wina Tuska i PO.

M
Miłosz

"Ja" zamiast pisać o sklerozie byś napisał, kiedy ostatnio był taki deszcz od świtu do nocy. Bo ja uczciwie napisałem, że po prostu dawno nie pamiętam. Kilkugodzinne deszcze się zdarzały, ale kilkunastogodzinne?

M
Michał

Byście widzieli co się wczoraj w Trójmieście działo, w Gdańsku normalnie jeziora powstały. Pod jednym z wiaduktów wody na półtora metra. Masakra, strażacy z pompami nie wyrabiali.

B
Bydziak

Deszcze padały od zawsze , wiatry też wiały od zawsze . Lato tak po prostu ma. Tylko kiedyś instytucje odpowiedzialne za stan kanalizacji i stan studzienek , swoją pracę wykonywały uczciwie. W końcu za to biorą pieniądze. Teraz też pieniądze biorą , ale oczyszczaniem kanalizacji już się nie interesują. No i jaki jest tego efekt widzimy wszyscy. Najłatwiej zwalić nieudolność instytucji na " ANOMALIA POGODOWE " To w naszym mieście jest ostatnio bardzo modne.

J
Ja

Widocznie jesteś jeszcze młody , albo masz już sklerozę.

M
Miłosz

Powiem szczerze, że jak na skalę wczorajszych opadów to i tak byłem pozytywnie zaskoczony, gdy jechałem po mieście, że sytuacja wygląda całkiem dobrze. Takiego dnia jak wczoraj, że pada od świtu do nocy to dawno nie pamiętam.

d
do spoko

sprawdziłem! lipiec 2011 był jednym z najzimniejszych lipców w historii i najbardziej deszczowym! pamiętasz o tym?? pewnie nie... ale za to srasz, bo ledwie od 2 dni pada deszcz a w telewizji trąvbią jakby był koniec świata, a tobie szczylu "spoko" udziela się każda gównoburza serwowana przez reżimową tvpis...

r
radio ma_ryja

no tak... plac Kościeleckim zabetonowano w tym roku, że trzeba robić sensację o padającym deszczu i studzienkach!! a jeszcze rok temu plac Kościeleckich był cały z gąbki... ehhhh.....

d
do spoko

no to musisz być 3 letnim szczylem skoro nie pamiętasz takiego deszczu, bo 4 lata temu było tak beznadziejne lato, że padało cały lipiec aż do połowy sierpnia! Debile w telewizji nie mają tematów i ciągle gadają pogodzie i deszczu, a więc takie pelikany jak ty łykają i dają się ponieść fantazji, a potem się udziela.... od tysięcy lat pada z nieba deszcz, nikt z tego nie robi sensacji, rok w rok pada i padać będzie, a głupia telewizja robi z tego sensację, jakby to wydarzyło się pierwszy raz w historii świata!!!!! a takie pelikany jak spoko muszą się zwykłym zjawiskiem metereologicznym brandzlować!!!!

M
Maria

Miasta zostały zabetonowane i wszystkie opady są kierowane do studzienek, kiedyś na pewnej szerokości chodnika było zieleń w tym drzewa (nie w donicach) i woda opadowa częściowo była wchłaniana bezpośrednio do ziemi-gleby. Prawie wszystkie podwórza też są zabetonowane. To są przyczyny.

s
spoko

Spokojnie nie przesadzaj. Nigdy nie pamietam aby deszcz az tak intensywnie padal przez caly dzien jak dzisiaj w Bydgoszczy. Spadlo juz ponad 30 mm lub 30 litrow na metr kwadratowy a ma tak dalej padac az do rana. Na takie anomalie pogodowe biorace sie z globalnego ocieplenia zadne studzienki w zadnym miescie nie sa w stanie zaragowac. Tym bardziej ze Kujawy to rejon z najnizszymi przecietnymi opadami w Kraju. Jakbys mieszkal w Zakopanem czy nawet w Krakowie gdzie takie ulewy zdazaja sie srednio raz na miesiac twoj protest mialby moze jeszcze sens ale nie tu.

B
BYDGOSZCZANIN

PRZECIEŻ CZEGOŚ TAKEGO NIGDY WCZEŚNIEJ NIE BYŁO. JA NIE PAMIĘTAM , A TROCHĘ JUŻ PRZEŻYŁEM. LUDZIE CO WYŚCIE ZROBILI Z TYM MIASTEM. ??? BYDGOSZCZ W TOTALNEJ RUINIE

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3