Sano prowadzi w Polsce 36 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Koszalinie (13) i Bydgoszczy (9). Trzy sklepy znajdują się w Kołobrzegu, po dwie w Szczecinku i Człuchowie oraz po jednym sklepie w Słupsku, Gryficach, Białogardzie, Połczynie Zdroju, Chojnicach, Gdańsku, Świdwinie. W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro. Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników. Warto wspomnieć, że Sano przeszło w ubiegłym roku metamorfozę - w sklepach zmieniono wystrój i aranżację wnętrz, poszerzono asortyment do 18 tys. produktów (indeksów). Rozbudowano działy z owocami i warzywami oraz stoiska mięsno-wędliniarskie.
Co oznacza przejęcie Sano przez Maxima Grupė? - W nadchodzących latach będziemy skupiać się na rynku polskim, ponieważ planujemy tu dynamiczną ekspansję. Jednym z priorytetów naszej strategii na rynek polski jest integracja działających tu już biznesów. Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północno-zachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówi prezes Maxima Grupė Dalius Misiūnas, cytowany w komunikacie.
Po przejęciu Sano, Maxima Grupe ma 551 sklepów w Polsce, w których pracuje 9 tysięcy pracowników.
Czy szyldy Sano zostaną zastąpione szyldami sklepów Stokrotka? Można na razie tylko się domyślać. Przypomnijmy, że po przejęciu marki Aldik przez Maxia Grupe, sklepy tej sieci zmieniły szyldy właśnie na Stokrotkę. Więcej informacji odnośnie integracji brandów Maxima Grupe poda na początku 2019 roku.
POLECAMY:
Ojciec Rydzyk powołuje swoją partię polityczną!
Znana marka handlowa z branży RTV i AGD zmienia nazwę przed świętami!
Niedziele handlowe: GRUDZIEŃ 2018 [lista, kalendarz]
LICZ SIĘ ZE ŚWIĘTAMI - MIKOŁAJ DO WYNAJĘCIA.