Nowej nazwie towarzyszyć będzie także nowe hasło: „miliony prezentów, miliony uśmiechów”. Celem kampanii marketingowej jest zainspirowanie Polaków do wyboru prezentów z oferty Media Expert. - Chcemy pomóc klientom w tym gorącym okresie świąt i wierzymy, że przyjęcie nazwy PREZENTY EXPERT dodatkowo nas do tego zmotywuje. Będziemy inspirować miliony Polaków do postawienia na modne i praktyczne prezenty technologiczne – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy.

Na stronie
Media Expertpojawi się również specjalny świąteczny prezentownik z podpowiedziami, jakie prezenty mogą być najlepiej dopasowane do obdarowywanej osoby. Cała akcja potrwa do 24 grudnia. Ale warto już teraz skorzystać z promocji i ofert cenowych, aby nie zostawiać zakupu na ostatnią chwilę.
- Zaoszczędzony czas pomoże nam wszystkim złapać chwilę oddechu przed samymi świętami - dodaje Michał Mystkowski.
Zobacz również:
LICZ SIĘ ZE ŚWIĘTAMI - MIKOŁAJ DO WYNAJĘCIA.
