Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

14 lutego zniknie z handlowej mapy Bydgoszczy 9 sklepów Sano. Zamienią się w Stokrotkę. Sano nie zniknie jednak z sieci!

online za dlahandlu.pl
Szyldy Sano w Bydgoszczy zostaną zastąpione Stokrotkami już 14 lutego.
Szyldy Sano w Bydgoszczy zostaną zastąpione Stokrotkami już 14 lutego.
Wracamy do tematu przejęcia sklepów sieci Sano przez Stokrotkę. Już wiemy, że sklepy Sano zmienią szyld na Stokrotkę 14 lutego

Trwa proces rebrandingu sklepów Sano w Stokrotkę. W Bydgoszczy znajduje się 9 sklepów Sano. Już wiadomo, że z handlowej mapy miasta szyldy Sano znikną już w czwartek, 14 lutego. Zastąpią je szyldy Stokrotki. Przypomnijmy, że obie marki należą do Maxima Grupe, która przejęła Sano w ub. roku. Co ciekawe, właściciel marek zdecydował o utrzymaniu e-sklepu Sano.
- Z myślą o wygodzie tych klientów, którzy często robią zakupy przez internet pozostawimy prężnie działający sklep internetowy Sano pod dotychczasową nazwą – informuje Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Stokrotka Sp. z o.o.

Sano zninie z "reala", ale nie z "wirtuala"

- Hasłem przewodnim rebrandingu jest „Teraz Sano = Stokrotka”, które oznacza, że klienci którzy do tej pory robili zakupy w sieci SANO, po rebrandingu sklepów nadal będą mogli liczyć na bogatą ofertę produktów obejmujących m.in. pieczywo wypiekane ze świeżego ciasta na miejscu w sklepach, codzienne dostawy świeżego mięsa i wędlin od najlepszych, zaufanych ogólnopolskich i lokalnych producentów oraz szeroki wybór owoców i warzyw. Stokrotka będzie chciała również rozwijać bardzo dobrze prosperujący obszar e-commerce - informuje sieć.

Sano zamienia się w Stokrotkę

Co zmiany oznaczać będą dla klientów?
Jak informuje właściciel sklepów, po zmianach, pod Szyldem Stokrotki, sklepy oferować będą:

  • Gorące bułeczki przez cały dzień. Pieczywo będzie wypiekane w każdym sklepie ze świeżego ciasta.
  • Codzienne (od poniedziałku do soboty) dostawy świeżego mięsa od najlepszych polskich dostawców. Mięso dzielone i porcjowane na miejscu, na życzenie klienta
  • Codzienne dostawy świeżych wędlin od lokalnych dostawców.
  • Codzienne dostawy świeżych warzyw i owoców od polskich producentów.
  • Liczne promocje i obniżki.

Stokrotka zastąpi Sano. W Bydgoszczy zniknie 9 sklepów!

Sano prowadzi w Polsce 36 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Koszalinie (13) i Bydgoszczy (9). Trzy sklepy znajdują się w Kołobrzegu, po dwie w Szczecinku i Człuchowie oraz po jednym sklepie w Słupsku, Gryficach, Białogardzie, Połczynie Zdroju, Chojnicach, Gdańsku, Świdwinie. W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro. Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników. Warto wspomnieć, że Sano przeszło w ubiegłym roku metamorfozę - w sklepach zmieniono wystrój i aranżację wnętrz, poszerzono asortyment do 18 tys. produktów (indeksów). Rozbudowano działy z owocami i warzywami oraz stoiska mięsno-wędliniarskie.

W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro.

Prezes Maxima Groupe po przejęciu Sano

Co oznacza przejęcie Sano przez Maxima Grupė? - W nadchodzących latach będziemy skupiać się na rynku polskim, ponieważ planujemy tu dynamiczną ekspansję. Jednym z priorytetów naszej strategii na rynek polski jest integracja działających tu już biznesów. Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północno-zachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówił prezes Maxima Grupė Dalius Misiūnas po przejęciu Sano w ub. roku.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera