Trwa proces rebrandingu sklepów Sano w Stokrotkę. W Bydgoszczy znajduje się 9 sklepów Sano. Już wiadomo, że z handlowej mapy miasta szyldy Sano znikną już w czwartek, 14 lutego. Zastąpią je szyldy Stokrotki. Przypomnijmy, że obie marki należą do Maxima Grupe, która przejęła Sano w ub. roku. Co ciekawe, właściciel marek zdecydował o utrzymaniu e-sklepu Sano.
- Z myślą o wygodzie tych klientów, którzy często robią zakupy przez internet pozostawimy prężnie działający sklep internetowy Sano pod dotychczasową nazwą – informuje Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Stokrotka Sp. z o.o.
Sano zninie z "reala", ale nie z "wirtuala"
- Hasłem przewodnim rebrandingu jest „Teraz Sano = Stokrotka”, które oznacza, że klienci którzy do tej pory robili zakupy w sieci SANO, po rebrandingu sklepów nadal będą mogli liczyć na bogatą ofertę produktów obejmujących m.in. pieczywo wypiekane ze świeżego ciasta na miejscu w sklepach, codzienne dostawy świeżego mięsa i wędlin od najlepszych, zaufanych ogólnopolskich i lokalnych producentów oraz szeroki wybór owoców i warzyw. Stokrotka będzie chciała również rozwijać bardzo dobrze prosperujący obszar e-commerce - informuje sieć.
Sano zamienia się w Stokrotkę
Co zmiany oznaczać będą dla klientów?
Jak informuje właściciel sklepów, po zmianach, pod Szyldem Stokrotki, sklepy oferować będą:
- Gorące bułeczki przez cały dzień. Pieczywo będzie wypiekane w każdym sklepie ze świeżego ciasta.
- Codzienne (od poniedziałku do soboty) dostawy świeżego mięsa od najlepszych polskich dostawców. Mięso dzielone i porcjowane na miejscu, na życzenie klienta
- Codzienne dostawy świeżych wędlin od lokalnych dostawców.
- Codzienne dostawy świeżych warzyw i owoców od polskich producentów.
- Liczne promocje i obniżki.
Stokrotka zastąpi Sano. W Bydgoszczy zniknie 9 sklepów!
Sano prowadzi w Polsce 36 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Koszalinie (13) i Bydgoszczy (9). Trzy sklepy znajdują się w Kołobrzegu, po dwie w Szczecinku i Człuchowie oraz po jednym sklepie w Słupsku, Gryficach, Białogardzie, Połczynie Zdroju, Chojnicach, Gdańsku, Świdwinie. W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro. Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników. Warto wspomnieć, że Sano przeszło w ubiegłym roku metamorfozę - w sklepach zmieniono wystrój i aranżację wnętrz, poszerzono asortyment do 18 tys. produktów (indeksów). Rozbudowano działy z owocami i warzywami oraz stoiska mięsno-wędliniarskie.
W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro.
Prezes Maxima Groupe po przejęciu Sano
Co oznacza przejęcie Sano przez Maxima Grupė? - W nadchodzących latach będziemy skupiać się na rynku polskim, ponieważ planujemy tu dynamiczną ekspansję. Jednym z priorytetów naszej strategii na rynek polski jest integracja działających tu już biznesów. Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północno-zachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówił prezes Maxima Grupė Dalius Misiūnas po przejęciu Sano w ub. roku.
Rozumiesz gwarę bydgoską? Co to znaczy wykopyrtnąć? Sprawdź się w nowym QUIZie językowym!
Flesz - wypadki drogowe. Jak udzielić pierwszej pomocy?
