Od 14 lutego pierwsze dziewięć sklepów SANO w Bydgoszczy zmieniło szyld na STOKROTKA. Rebranding obejmie również pozostałe sklepy tej sieci w innych miastach, m.in. Kołobrzegu i Koszalinie
Proces rebrandingu sklepów Sano w Stokrotkę zaplanowano na miesiące luty-kwiecień. To oznacza, że już w maju na mapie polskiego handlu nie będzie sklepów Sano. Przypomnijmy, że obie marki należą do Maxima Grupe, która przejęła Sano w ub. roku.
Sano zamienia się w Stokrotkę
Co zmiany oznaczać będą dla klientów?
Jak informuje właściciel sklepów, po zmianach, pod Szyldem Stokrotki, sklepy oferować będą:
- Gorące bułeczki przez cały dzień. Pieczywo będzie wypiekane w każdym sklepie ze świeżego ciasta.
- Codzienne (od poniedziałku do soboty) dostawy świeżego mięsa od najlepszych polskich dostawców. Mięso dzielone i porcjowane na miejscu, na życzenie klienta
- Codzienne dostawy świeżych wędlin od lokalnych dostawców.
- Codzienne dostawy świeżych warzyw i owoców od polskich producentów.
- Liczne promocje i obniżki.
Stokrotka zastąpi Sano. W Bydgoszczy zniknie 9 sklepów!
Sano prowadzi w Polsce 36 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Koszalinie (13) i Bydgoszczy (9). Trzy sklepy znajdują się w Kołobrzegu, po dwie w Szczecinku i Człuchowie oraz po jednym sklepie w Słupsku, Gryficach, Białogardzie, Połczynie Zdroju, Chojnicach, Gdańsku, Świdwinie. W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro. Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników. Warto wspomnieć, że Sano przeszło w ubiegłym roku metamorfozę - w sklepach zmieniono wystrój i aranżację wnętrz, poszerzono asortyment do 18 tys. produktów (indeksów). Rozbudowano działy z owocami i warzywami oraz stoiska mięsno-wędliniarskie.
W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro.
Prezes Maxima Groupe po przejęciu Sano
Co oznacza przejęcie Sano przez Maxima Grupė? - W nadchodzących latach będziemy skupiać się na rynku polskim, ponieważ planujemy tu dynamiczną ekspansję. Jednym z priorytetów naszej strategii na rynek polski jest integracja działających tu już biznesów. Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północno-zachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówił prezes Maxima Grupė Dalius Misiūnas po przejęciu Sano w ub. roku.
Rozumiesz gwarę bydgoską? Co to znaczy wykopyrtnąć? Sprawdź się w nowym QUIZie językowym!
Flesz - wypadki drogowe. Jak udzielić pierwszej pomocy?
