Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wkrótce nie zrobisz zakupów w sklepach Sano w Bydgoszczy. Marka znika z rynku! Zastąpi je Stokrotka. Co się zmieni?

online
O tym pisaliśmy już w grudniu ub. roku. Sano znika z rynku. Sklepy jednak będą oferować towar, ale pod szyldem Stokrotki. Wiemy już więcej o nadchodzącym rebrandingu.

Od 14 lutego pierwsze dziewięć sklepów SANO w Bydgoszczy zmieniło szyld na STOKROTKA. Rebranding obejmie również pozostałe sklepy tej sieci w innych miastach, m.in. Kołobrzegu i Koszalinie

Proces rebrandingu sklepów Sano w Stokrotkę zaplanowano na miesiące luty-kwiecień. To oznacza, że już w maju na mapie polskiego handlu nie będzie sklepów Sano. Przypomnijmy, że obie marki należą do Maxima Grupe, która przejęła Sano w ub. roku.

Sano zamienia się w Stokrotkę

Co zmiany oznaczać będą dla klientów?
Jak informuje właściciel sklepów, po zmianach, pod Szyldem Stokrotki, sklepy oferować będą:

  • Gorące bułeczki przez cały dzień. Pieczywo będzie wypiekane w każdym sklepie ze świeżego ciasta.
  • Codzienne (od poniedziałku do soboty) dostawy świeżego mięsa od najlepszych polskich dostawców. Mięso dzielone i porcjowane na miejscu, na życzenie klienta
  • Codzienne dostawy świeżych wędlin od lokalnych dostawców.
  • Codzienne dostawy świeżych warzyw i owoców od polskich producentów.
  • Liczne promocje i obniżki.

Stokrotka zastąpi Sano. W Bydgoszczy zniknie 9 sklepów!

Sano prowadzi w Polsce 36 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Koszalinie (13) i Bydgoszczy (9). Trzy sklepy znajdują się w Kołobrzegu, po dwie w Szczecinku i Człuchowie oraz po jednym sklepie w Słupsku, Gryficach, Białogardzie, Połczynie Zdroju, Chojnicach, Gdańsku, Świdwinie. W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro. Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników. Warto wspomnieć, że Sano przeszło w ubiegłym roku metamorfozę - w sklepach zmieniono wystrój i aranżację wnętrz, poszerzono asortyment do 18 tys. produktów (indeksów). Rozbudowano działy z owocami i warzywami oraz stoiska mięsno-wędliniarskie.

W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro.

Prezes Maxima Groupe po przejęciu Sano

Co oznacza przejęcie Sano przez Maxima Grupė? - W nadchodzących latach będziemy skupiać się na rynku polskim, ponieważ planujemy tu dynamiczną ekspansję. Jednym z priorytetów naszej strategii na rynek polski jest integracja działających tu już biznesów. Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północno-zachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówił prezes Maxima Grupė Dalius Misiūnas po przejęciu Sano w ub. roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera