Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Reklama wciąż krzepka [WRAŻENIA PO OTWARCIU MEDIA EXPERT W FOCUS MALL]

Jarosław Reszka
Otwarcie Media Expert w Focus MallOtwarcie Media Expert w Focus Mall
Otwarcie Media Expert w Focus MallOtwarcie Media Expert w Focus Mall Tomasz Czachorowski
Wydawać by się mogło, że sieciowe markety czas największej fascynacji nimi klientów mają już za sobą. A jednak tak nie jest. Otwarciu nowego sklepu z RTV i AGD w galerii Focus Mall czynnie kibicowało około 300 osób.

Może nie tak zdeterminowanych do walki o promocyjne towary, jak przed laty, ale to tylko dobrze o nich świadczy. Zainteresowanie klientów przypisuję dużej i urozmaiconej reklamie prasowej, która poprzedziła otwarcie sklepu. Wydawać by się mogło, że reklama prasowa najlepsze lata ma już za sobą.

PRZECZYTAJ:Tłumy ludzi pojawiły się na otwarciu nowego sklepu Media Expert [ZDJĘCIA]

A jednak najwidoczniej jest inaczej. Zastanawia mnie natomiast, że na tak nasyconym rynku, jak bydgoski, sprzedawcy wciąż znajdują luki, w które warto wejść. Powodzenia im i nam!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera