MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Programiści z UKW najlepsi na Cyberiadzie. To zwieńczenie dziesięciu miesięcy ich pracy

Maciej Czerniak
Maciej Czerniak
Zwycięzcy Cyberiady, czyli: Ekaterina Smirnova, Oskar Bieńko, Julia Cieślicka, Bartosz Przybyłek, Daniil Skrendo, Bartosz Budka. Młodzi informatycy działali pod opieką mgr inż. Adrianny Piszcz z ramienia Instytutu Informatyki UKW.
Zwycięzcy Cyberiady, czyli: Ekaterina Smirnova, Oskar Bieńko, Julia Cieślicka, Bartosz Przybyłek, Daniil Skrendo, Bartosz Budka. Młodzi informatycy działali pod opieką mgr inż. Adrianny Piszcz z ramienia Instytutu Informatyki UKW. UKW
Wielki sukces młodych informatyków z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. Zostali docenieni na Ogólnopolskich Mistrzostwach w Projektowaniu Gier Komputerowych dla studentów i studentek.

Zobacz wideo: Odkrywamy Bydgoszcz. Bartodzieje kiedyś i dziś

od 16 lat

Informatycy z UKW okazali się bezkonkurencyjni w finałowym etapie konkursu Cyberiada. Zajęli pierwsze miejsce.

Wielki Finał Cyberiady, czyli Ogólnopolskich Mistrzostw w Projektowaniu Gier Komputerowych dla studentów i studentek odbył się w dniach 2-4 września w Warszawie.

To Cię może też zainteresować

- Finałowa „bitwa konstruktorska” to zwieńczenie 9 miesięcy pracy zespołów z całej Polski. 10 najlepszych drużyn, którym udało się dotrzeć do finału wzięło udział w 24-godzinnym gamejamie, a ich zadaniem było stworzenie gry mobilnej - informuje Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.

Musieli stworzyć grę w 24 godziny

Zwycięzcą I Edycji Cyberiady została drużyna tooManyDogs, czyli studenci Informatyki UKW. W skład tego złotego zespołu wchodzą: Ekaterina Smirnova, Oskar Bieńko, Julia Cieślicka, Bartosz Przybyłek, Daniil Skrendo, Bartosz Budka. Młodzi informatycy działali pod opieką mgr inż. Adrianny Piszcz z ramienia Instytutu Informatyki UKW.

- Wygrana drużyny to zwieńczenie ich systematycznej i ciężkiej pracy nad grą główną, ale także comiesięczne zadania, udział w warsztatach, konsultacjach, wyprawach edukacyjnych oraz kwalifikacyjnych, podczas których studenci brali udział w gamejamach i tworzyli krótsze gry na zadany temat w czasie 24 godzin - informuje UKW.

Studenci nie kryją zadowolenia z zajęcia I miejsca i wierzą, że udział w projekcie otworzy im drogę do dalszego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności w branży.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo