Start programu zaplanowany jest na godzinę 21:00, tuż po zakończeniu ciszy wyborczej. Agaton Koziński, zastępca redaktora naczelnego portalu i.pl, i Adam Buła z redakcji centralnej Polska Press Grupy poprowadzą rozmowy z dziennikarzami i ekspertami regionalnych redakcji Polska Press Grupy z całej Polski. Wspólnie przedstawią wstępne wyniki, nie zabraknie także komentarzy oraz reakcji w regionach na prognozowane wyniki głosowania.
– Po pierwszej turze wiemy, że nasi widzowie cenią sobie perspektywę regionalną – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy. – W drugiej odsłonie naszego wieczoru wyborczego ponownie oddamy głos redakcjom z regionów, bo to właśnie one są najbliżej mieszkańców. Dostarczymy Internautom unikalnych obserwacji, emocji i analiz, których nie znajdzie się w ogólnopolskich serwisach czy stacjach telewizyjnych lub radiowych – dodaje Marek Twaróg.
W programie znajdą się m.in.:
prognozy wyników drugiej tury,
komentarze ekspertów i analizy politologiczne,
relacje reporterów z miast i mniejszych miejscowości,
podsumowanie kampanii i ocena zwycięzcy.
– Druga tura to kulminacja wyborczego napięcia – podkreśla Agaton Koziński. – W naszym programie pokażemy, jak wygląda ta decydująca rozgrywka z perspektywy miast, miasteczek oraz wsi. Zaprosimy do głosu dziennikarzy i ekspertów z całego kraju, którzy znają regionalne nastroje i potrafią je trafnie zinterpretować – podsumowuje zastępca redaktora naczelnego serwisu i.pl.
„Wieczór wyborczy. Raport z miast” to ogólnopolski projekt dziennikarski tworzony przez wszystkie redakcje Polska Press Grupy. Dzięki rozbudowanej sieci 22 portali regionalnych i setek lokalnych serwisów informacyjnych, projekt dostarcza pełniejszego i bliższego rzeczywistości obrazu kraju – szczególnie w dniach tak ważnych, jak wybory prezydenckie.
O Polska Press Grupie
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w kraju posiada w swoim portfolio ogólnopolski portal informacyjny, 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich pod marką Nasze Miasto, a także serwisy e-commerce, branżowe i tematyczne. Grupa wydaje również 20 dzienników, które wciąż stanowią istotne źródło informacji na poziomie regionalnym. Polska Press to media pierwszego wyboru dla mieszkańców całego kraju, angażujące się w życie lokalnych społeczności i doceniające unikalność każdego regionu.
