https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Pasażer pytać może przez telefon i mailem. Drogowcy udzielą informacji

jt
Nauka jazdy na nowych tramwajach tramwaj do fordonuNauka jazdy na nowych tramwajach tramwaj do fordonu
Nauka jazdy na nowych tramwajach tramwaj do fordonuNauka jazdy na nowych tramwajach tramwaj do fordonu Dariusz Bloch
Drogowcy udzielają informacji i przyjmują opinie na temat zmian w komunikacji miejskiej po otwarciu linii tramwajowej do Fordonu.

Można dzwonić w godz. 8-20 pod nr.: 52 582 27 87 lub napisać maila: [email protected].

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

P
Pawel
dobrze napisane
J
Janek
Niewiem po co istnieje ZDMIKP skoro nic dobrze nie potrafią zrobić drogi dziurawe przystanki autobusowe zmęczone rozklady jazdy do d*** wielka mi rewolucja komunikacyjną. Osobę która wymyśliła to zwolnilbym z pracy .
R
Rs
NIe prawda. Nia udzielają informacji na pytania:
W jaki sposób są ustalane czasy przejazdu Tramwaju z przystanku A do Przystanku B ? Nie jest brane pod uwagę natężenie ruchu, sygnalizacja świetlna oraz znaki drogowe występujące na trasie . Temu Panu lub Pani należy się nagroda Nobla za ustalanie planu rozkładu . Tramwaj nr 3 około 5 lub 8 minut opuznienia na loskoniu . O sytuacji panującej w Lesie Gdańskim można napisać Telenowele. Przykro jest to iż widząc utrudnienia oraz informując meilowo ZDMik na czym polegają utrudnienia , brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem oraz brak odzewu. Pozdrawiam serdecznie.Kierownik tramwaju :-)
t
tomtom
Wszyscy zostaliśmy oszukani przez ZDMiKP.

Przystępując do planowania sieci oraz dobrania określonej struktury miejskiej sieci transportowej, poza czynnikami ekonomicznymi oraz techniczno – eksploatacyjnymi, uwzględniono podstawowe oczekiwania i potrzeby mieszkańców miasta. Przeanalizowano potrzeby przewozowe mieszkańców miasta, tj. m.in. zgłaszane postulaty oraz występujący popyt na przewozy na podstawie aktualnego wykorzystania środków przewozowych na określonych ciągach komunikacyjnych.

Szczegółowa analiza rozkładu potoku pasażerskich na sieci oraz alternatywnych możliwości podróżowania prognozowana za pomocą systemu VISUM przesądziła o celowości uruchomienia połączeń w proponowanym kształcie.

Wszystko to okazało się szybko kłamstwem urzędników. Żadnych analiz nie było. Fachowcy robili rozkłady z uwzględnieniem uwag pasażerów i nikomu nic nie pasuje? Po co ten cały cyrk z konsultacjami był?
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski