Znamy je wszyscy, jednak nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że logotypy - tak jak i całe marki - regularnie przechodzą tzw. "rebranding". Oznacza to, że ich identyfikacja wizualna ulega pewnemu procesowi zmian - zaktualizowaniu, delikatnemu odświeżeniu lub całkowitemu przeprojektowaniu - w celu osiągnięcia jak najlepszej pozycji na rynku. Niekiedy zmiany są tak drobne, że nie zauważamy różnicy. Bywa też tak, że logotypy ulegają poważnej transformacji, dzieląc odbiorców na zwolenników i przeciwników nowego oblicza. Zobaczcie, jak zmieniały się logo słynnych marek na przestrzeni lat i sprawdźcie, czy umiecie wskazać to najbardziej aktualne.
Oj chyba czas najwyższy pomyśleć o zmianie mojego logo. Trzeba będzie się przejechać na targi remadays do Nadarzyna i pozbierać oferty od grafików. Miejscowy mi krzyknął zawrotną kwotę
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl