Dzieci zabrane z Wyżyn nadal są tylko z ojcem, choć sąd w Bydgoszczy postanowił inaczej

Justyna TotaZaktualizowano 
Ulica Ogrody na osiedlu Wyżyny w Bydgoszczy - to tu 1 lipca br. doszło do uprowadzenia rodzicielskiego wbrew woli matki 7-latka i 6-latki. Dzieci w tym czasie były pod opieką dziadka. Ojciec dzieci twierdzi, że zabrał nieletnich sam, dziadek z kolei mówił, że do wnuczków do samochodu zabrało czterech nieznanych mu mężczyzn
Ulica Ogrody na osiedlu Wyżyny w Bydgoszczy - to tu 1 lipca br. doszło do uprowadzenia rodzicielskiego wbrew woli matki 7-latka i 6-latki. Dzieci w tym czasie były pod opieką dziadka. Ojciec dzieci twierdzi, że zabrał nieletnich sam, dziadek z kolei mówił, że do wnuczków do samochodu zabrało czterech nieznanych mu mężczyzn Arkadiusz Wojtasiewicz
Wracamy do tematu "porwanych" dzieci na bydgoskich Wyżynach. Rodzeństwo przebywa u ojca, mimo że sąd nakazał rodzicom naprzemienną opiekę nad nimi. Ojciec jednak dzieci matce nie oddał. Dlaczego?

Przypomnijmy, na bydgoskich Wyżynach 1 lipca 7-letni chłopiec i 6-letnia dziewczynka, będące w tym czasie z dziadkiem przed piekarnią na ul. Ogrody, zostały zabrane do auta - miał to zrobić ich ojciec, który skarżył się na utrudniony kontakt z dziećmi po tym, jak partnerka wyprowadziła się z domu pod Warszawą do Bydgoszczy. Po dwóch tygodniach rozłąki z dziećmi kobieta udała się pod dom mężczyzny, by zabrać córkę oraz syna i przez najbliższy tydzień (14-21 lipca br.) opiekować się nimi. O opiece naprzemiennej, do czasu rozstrzygnięcia sprawy, postanowił Sąd Rejonowy w Bydgoszczy. Ojciec dzieci utrzymuje jednak, że dokumentu sądowego nie otrzymał i pociech matce nie wydał.

W niedzielę (15 lipca) pani Magda, po dwóch tygodniach od zabrania wbrew jej woli córki i syna z ul. Ogrody w Bydgoszczy, udała się pod Warszawę, do miejsca zamieszkania swego byłego partnera, który przebywa od tego czasu z dziećmi. Kobieta udała się tam w ręku z sądowym postanowieniem. Bowiem sąd w Bydgoszczy po uprowadzeniu rodzicielskim z 1 lipca br., na posiedzeniu niejawnym, które odbyło się 8 lipca, orzekł, że na czas postępowania rodzice mają dzielić się opieką nad dziećmi.

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy w trybie zabezpieczenia ustanowił opiekę nad małoletnimi w trybie naprzemiennym, w okresach tygodniowych. Termin rozprawy odbędzie się 6 sierpnia 2019 r. i wówczas, po przesłuchaniu rodziców, sąd będzie procedował co do dalszego toku postępowania.
Jacek Wojtycki, prezes Sądu Rejonowego w Bydgoszczy

Jak czytamy w postanowieniu sądu, pierwszy tydzień opieki naprzemiennej (od 14 lipca 2019 r. godz. 19 do 21 lipca godz. 19) nad 7-latkiem i 6-latka w pierwszej kolejności ma sprawować matka. Do pani Magdy dzieci jednak nie wróciły, bo ojciec ich nie wydał.

Ojciec deklarował przekazanie matce dzieci w miejscu jej zamieszkania, w Bydgoszczy. Niestety, pomimo obietnic zmienił front i zaczął odsuwać w czasie termin przekazania dzieci na dzisiaj, 16 lipca
Bartosz Weremczuk, detektyw

- Ojciec deklarował przekazanie matce dzieci w miejscu jej zamieszkania, w Bydgoszczy. Niestety, pomimo obietnic zmienił front i zaczął odsuwać w czasie termin przekazania dzieci na dzisiaj, 16 lipca. Matka, chcąc spotkać się z dziećmi po 14 dniach, od kiedy zostały porwane, postanowiła pojechać i je zobaczyć. Niestety (jak widać na nagraniu) ojciec nie tylko nie wydał dzieci, ale uniemożliwił matce kontaktu z nimi. Warto nadmienić, że matka jest tam (w miejscu aktualnego pobytu dzieci) zameldowana. Nie została również wpuszczona – relacjonuje nam świadek zdarzenia z 15 lipca br., detektyw Bartosz Weremczuk.

- Pan Weremczuk bardzo dobrze wiedział, że dokumenty nie dotarły jeszcze ani do ojca, ani do pełnomocnika i dopiero w następną niedzielę (21 lipca) matka może zabrać dzieci (jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, ojciec ma zamiar przekazać dzieci w obecności kuratora - przyp. red.). Matka w każdej chwili może też przyjechać odwiedzić dzieci, ale bez zbędnych kamer i osób trzecich - mówi detektyw Tomasz Paćkowski, który prowadził na zlecenie ojca obserwację nad opieką dzieci w Bydgoszczy. Detektyw Paćkowski skontaktował się z nami po naszej internetowej publikacji z 16 lipca.

Policja potwierdza udział w interwencji, ale…

Policjanci nie mogli siłą odebrać dzieci z uwagi na to, że mężczyzna nie jest pozbawiony praw rodzicielskich. W domu panował porządek, małoletnim nic złego się nie działo
sierż. sztab. Milena Kopczyńska, oficer prasowy KPP w Pułtusku

Na pytanie, czy dokument sądowy nie ma w takiej sytuacji znaczenia, policja podtrzymuje, że podczas wspomnianej interwencji nie było możliwości odebrania ojcu dzieci. - Jeżeli ojciec dzieci nie respektuje postanowień sądu, wówczas matka nieletnich może zwrócić się do sądu i założyć kolejną sprawę - usłyszeliśmy.

- To ja poradziłem panu Jarosławowi, aby wezwał policję, ponieważ matka dzieci wraz ze swym bratem i pracownikami biura detektywistycznego znajdowali się na jego prywatnym terenie – dodaje Tomasz Paćkowski. - Wszystko to trwało ponad godzinę. Po godzinie 21 z minutami wsiedli do samochodu i odjechali - twierdzi nasz rozmówca.

Postanowiliśmy zapytać więc bezpośrednio ojca dzieci, dlaczego nie wydał ich matce. Mężczyzna twierdzi, że nie otrzymał żadnego dokumentu sądowego i odsyła nas do swego pełnomocnika.

Potwierdzam, że ani mojemu klientowi, ani mi pismo z postanowieniem sądu nie zostało jeszcze doręczone co warunkuje jego skuteczność. Jeżeli sądowy dokument zostanie doręczony, to z całą pewnością mój klient zastosuje się do niego.
adwokat Monika Maskalska-Kwajzer, reprezentująca Jarosława K.

Z kolei agencja Detektyw Weremczuk & Wspólnicy, działająca na zlecenie pani Magdy zapewnia, że ma kopię rozmów ojca z matką dzieci, które potwierdzają zapoznanie się przez ojca z treścią postanowienia sądu oraz deklaracje wydanie dzieci w wyznaczonym przez sąd terminie. - Niestety w aktualnych realiach prawnych nie ma możliwości, aby policja egzekwowała wyrok sądu. To zadanie dla kuratora sądowego. Policja poza pouczeniem i sprawdzeniem czy dzieciom nic nie zagraża nie może pomóc. Matka nie ma żadnego kontaktu z dziećmi. Pomimo licznych próśb nie może z nimi porozmawiać nawet telefonicznie – komentuje detektyw Bartosz Weremczuk.

Według relacji pracowników biura detektywistycznego, ojciec był agresywny i stanowczo odmawiał wydania dzieci: - Nie dał możliwości nawet przekazania prezentów od mamy. Zabarykadował się w domu. Zamknął rolety. Dzieci patrzyły z góry jak matka stoi pod bramą.

- Matka zaczęła wołać dzieci. Te jednak nie pobiegły do niej, a wręcz uciekły do domu - córka chwyciła ojca za rękę i sama zaproponowała, by zaciągnąć rolety, syn sam wszedł do środka. Dzieci od tego momentu przebywały wewnątrz domu, ojciec zaś został nagrany kamerą na potrzeby pracowników biura pana Weremczuka - opisuje z kolei detektyw Tomasz Paćkowski, który przyznaje, że nie było go na miejscu w niedzielę, 15 lipca. - Posesja pana Jarosława ma jednak monitoring i cały przebieg zdarzeń został nagrany - mówi detektyw.

Detektyw Weremczuk zaprzecza, jakoby na miejscu podczas filmowania byli obecni reporterzy TVN Uwaga (w poście agencji detektywistycznej wraz z materiałem filmowym widnieje dopisek: Więcej niebawem w TVN Uwaga! - przyp. red.). Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się jednak, że planowana jest emisja takiego programu w związku z tą sprawą.

- Nie było reporterów TVN Uwaga! Były ode mnie dwie osoby oraz matka dzieci z bratem. Ojciec nie chciał w ogóle rozmawiać i odsyłał wszystkich do swojego adwokata jednocześnie grożąc odpowiedzialnością karną za „nękanie” go. Kamery były nasze i dokumentowaliśmy całe zdarzenia na potrzeby dowodowe – wyjaśnia detektyw.

Ojciec dzieci w rozmowie telefonicznej z nami przedstawiał odmienną wersję, twierdząc m.in. że respektuje prawo, a o dzieci dba i nie szuka "medialnego rozgłosu".

Moja agencja będzie prowadziła dotąd czynności, dopóki nie będą respektowane wyroki sądu w tej sprawie
Bartosz Weremczuk, agencja Detektyw Weremczuk & Wspólnicy

Detektyw Weremczuk zapytany przez nas, czy udało mu się ustalić przebieg uprowadzenia rodzicielskiego z 1 lipca w Bydgoszczy (czy ojciec był faktycznie na miejscu czy też odbyło się to z udziałem osób trzecich) odpowiada:
- Tak, ale na ten moment nie mogę mówić o zebranych przez nas informacjach i dowodach. Wszystko, co zostało przez nas ustalone i jest istotne dla prowadzonego postępowania, zostanie przekazane prokuraturze – podsumowuje Bartosz Weremczuk.

Detektyw Paćkowski zapytany przez nas, czy pomagał ojcu w uprowadzeniu rodzicielskim, stanowczo zaprzecza. - Gdybym brał w tym udział, popełniłbym przestępstwo i naraził się na utratę uprawnień, które posiadam. My podpowiedzieliśmy tylko ojcu moment, w którym dzieci wyjdą z domu. Udało nam się zrobić klika zdjęć z zabrania dzieci przez ojca – mówi Tomasz Paćkowski i kontynuuje:

- Pan Jarosław był sam samochodzie i sam zabrał dzieci. Ojciec wysiadł z samochodu, podbiegł do dzieci, błagał je, by wsiadły z nim do auta. W pierwszym momencie dzieci przestraszyły się, bo nie poznały ojca przez czapkę, gdy ją zdjął z głowy, rozpoznały tatę od razu. Dziadek oczywiście podbiegł do samochodu, szarpał za klamkę auta i krzyczał, ale nie było żadnej szamotaniny z dziećmi - relacjonuje detektyw Paćkowski.

Przypomnijmy, wszystko zaczęło się 1 lipca o godz. 8.50 na osiedlu Wyżyny w Bydgoszczy. Na ulicy Ogrody przed piekarnią znajdował się dziadek z dwójką wnucząt w wieku 6 i 7 lat, które ktoś zabierał do auta. Ojciec dzieci mówił, że zrobił to on sam, dziadek - że czterech obcych mu osiłków. Więc o tym zdarzeniu pisaliśmy TUTAJ, a także w pierwszej na ten temat publikacji: TUTAJ

Jak potwierdza prezes Sądu Rejonowego w Bydgoszczy, matka małoletnich - Magdalena R. - 22 maja br. złożyła do sądu wniosek o ustalenie miejsca pobytu małoletnich wraz z wnioskiem o zabezpieczenie. Do sądu wpłynął także wniosek Jarosława K. o powierzenie mu wykonywania władzy rodzicielskiej nad małoletnimi wraz z wnioskiem o zabezpieczenie. Sprawy te zostały połączone do wspólnego rozpoznania. Termin rozprawy został wyznaczony na 6 sierpnia br.

Jednocześnie w dokumencie postanowienia sąd zwraca uwagę, że obie strony sporu: muszą sobie zdawać sprawę, iż to od ich aktualnej postawy zależeć będzie to, jak ostatecznie sąd ureguluję sytuację dzieci. Powinni się zatem wykazać rozważną postawą i nie nadużywać przysługującej im władzy rodzicielskiej.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 24

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

d
dumny gej
2019-07-16T16:47:55 02:00, Gość:

Niestety coraz częściej okazuje się,że kobiety tzw. matki są gorszymi opiekunkami dzieci niż ojcowie. Ciekawe, czy ta pani ma już kochanka , który jak wielu podobnych zamierza ją "uszczęśliwić" ,żerując na alimentach od ojca dzieci?

2019-07-16T17:33:05 02:00, Gość:

Najgorsi sa księża katoliccy z PiS bo oni nie dość ze nie chcą płacić alimentów na swoje bękarty to jeszcze często je molestują

2019-07-16T22:40:35 02:00, Beata:

Najgorsi są pedofile lewacy.. Bzykaja się w zady i roznoszą HIV

zazdroscisz mi orgazmow co nie? z twoja moherka juz ci twoj katolicki kutas nie staje?

k
kocham PO
2019-07-16T22:18:48 02:00, Szydlo przegrala:

Szydlo wyglada jak zuzyty worek na kartofle... i gada tym swoim ponurym, nudnym jak wolanie z szamba glosem. Gdyby miala aborcje i nie rodzila bahorow jak krolik to moze by jeszcze jakos wygladala ale wiadomo to katolicka suka rozplodowa... Jaki PIS takie ludziska. Nienawidze PIS i kler niech obie te faszystowskie zmije zdychaja.

2019-07-16T22:36:34 02:00, Psychiatra:

Weź leki późno juz. Objawy się nasiliły .. Jutro zwiększę dawkę ..

PIS to kler a kler to PIS- towarzystwo wzajemnej adoracji i wspolnych interesikow

t
tylko Europa
2019-07-16T22:18:48 02:00, Szydlo przegrala:

Szydlo wyglada jak zuzyty worek na kartofle... i gada tym swoim ponurym, nudnym jak wolanie z szamba glosem. Gdyby miala aborcje i nie rodzila bahorow jak krolik to moze by jeszcze jakos wygladala ale wiadomo to katolicka suka rozplodowa... Jaki PIS takie ludziska. Nienawidze PIS i kler niech obie te faszystowskie zmije zdychaja.

2019-07-16T22:36:34 02:00, Psychiatra:

Weź leki późno juz. Objawy się nasiliły .. Jutro zwiększę dawkę ..

ty to mozesz sobie sam zwiekszyc dawki bo chorujesz na faszyzm, klerykalizm i szowinizm czyli trojce sw. PISu a ja nie potrzebuje zadnych tabletek bom zdrowy i Europejski

p
prawda nas wyzwoli
2019-07-16T22:18:48 02:00, Szydlo przegrala:

Szydlo wyglada jak zuzyty worek na kartofle... i gada tym swoim ponurym, nudnym jak wolanie z szamba glosem. Gdyby miala aborcje i nie rodzila bahorow jak krolik to moze by jeszcze jakos wygladala ale wiadomo to katolicka suka rozplodowa... Jaki PIS takie ludziska. Nienawidze PIS i kler niech obie te faszystowskie zmije zdychaja.

2019-07-16T22:37:45 02:00, Gość:

Masz coś z głowa człowieczku .. Przesadziłeś z dopalaczami .. Mózg wypalony ..

moze wypalony ale racjonalny bo nie wierzy w bogi, matki swiete i inne sciemy

d
duda to szuja
2019-07-16T20:15:00 02:00, Temida:

Ten ojciec dobrze zrobił, bo gdyby liczył na sprawiedliwość bydgoskiego sądu to w życiu by nie zobaczył się z własnymi dziećmi. Znam trochę te sądy w Bydgoszczy i wiem, że zawsze stoją po stronie kobiety choćby była złą matką i kłamała w żywe oczy. Tam są układy między sedzinami i adwokatkami i żaden facet choćby był idealnym ojcem nie dostanie dzieci. Bo dzieci to karta przetargowa do wysokich alimentów. A co do tego, że ojciec nie otrzymał wyroku sądu to jestem skłonna uwierzyć, bo w rodzinie już był nie raz taki przypadek, że wyrok zapadł ale nie przyszlo nic pocztą a potem nie można się odwołać bo juz upłynął termin. To znane praktyki w bydgoskich sądach.

2019-07-16T20:55:13 02:00, Gość:

W pełni popieram tą wypowiedź.Znam takie postępowanie sądu.

2019-07-16T21:22:09 02:00, Szydlo sie nalezalo:

Szydło ta katolicka PiSowska świnia nie dostała stołka w parlamencie EU. Jej to sie po prostu należało tej homofobicznej krowie ktora wyhodowała w swej chacie księdza czyli chytrego na kase pedofila .

2019-07-16T22:38:48 02:00, Beata:

Nudzisz frajerze...

trzeba walczyc z faszyzmem i kerykalizmem aby Polska byla Polska

r
religia to opium dla ludu
2019-07-16T16:47:55 02:00, Gość:

Niestety coraz częściej okazuje się,że kobiety tzw. matki są gorszymi opiekunkami dzieci niż ojcowie. Ciekawe, czy ta pani ma już kochanka , który jak wielu podobnych zamierza ją "uszczęśliwić" ,żerując na alimentach od ojca dzieci?

2019-07-16T17:33:05 02:00, Gość:

Najgorsi sa księża katoliccy z PiS bo oni nie dość ze nie chcą płacić alimentów na swoje bękarty to jeszcze często je molestują

2019-07-16T22:40:35 02:00, Beata:

Najgorsi są pedofile lewacy.. Bzykaja się w zady i roznoszą HIV

ale przynajmniej nie udaja ze wierza w bogi tak jak to robi kler dla wyssania kasy od moherow

G
Gość
2019-07-16T22:18:48 02:00, Szydlo przegrala:

Szydlo wyglada jak zuzyty worek na kartofle... i gada tym swoim ponurym, nudnym jak wolanie z szamba glosem. Gdyby miala aborcje i nie rodzila bahorow jak krolik to moze by jeszcze jakos wygladala ale wiadomo to katolicka suka rozplodowa... Jaki PIS takie ludziska. Nienawidze PIS i kler niech obie te faszystowskie zmije zdychaja.

2019-07-16T22:41:54 02:00, Gość:

Matce wypadłeś przy porodzie.. Stad ten defekt mózgu ....

powoiedzial PISuar co wiedzial haha

G
Gość
2019-07-16T22:18:48 02:00, Szydlo przegrala:

Szydlo wyglada jak zuzyty worek na kartofle... i gada tym swoim ponurym, nudnym jak wolanie z szamba glosem. Gdyby miala aborcje i nie rodzila bahorow jak krolik to moze by jeszcze jakos wygladala ale wiadomo to katolicka suka rozplodowa... Jaki PIS takie ludziska. Nienawidze PIS i kler niech obie te faszystowskie zmije zdychaja.

Matce wypadłeś przy porodzie.. Stad ten defekt mózgu ....

B
Beata
2019-07-16T16:47:55 02:00, Gość:

Niestety coraz częściej okazuje się,że kobiety tzw. matki są gorszymi opiekunkami dzieci niż ojcowie. Ciekawe, czy ta pani ma już kochanka , który jak wielu podobnych zamierza ją "uszczęśliwić" ,żerując na alimentach od ojca dzieci?

2019-07-16T17:33:05 02:00, Gość:

Najgorsi sa księża katoliccy z PiS bo oni nie dość ze nie chcą płacić alimentów na swoje bękarty to jeszcze często je molestują

Najgorsi są pedofile lewacy.. Bzykaja się w zady i roznoszą HIV

B
Beata
2019-07-16T20:15:00 02:00, Temida:

Ten ojciec dobrze zrobił, bo gdyby liczył na sprawiedliwość bydgoskiego sądu to w życiu by nie zobaczył się z własnymi dziećmi. Znam trochę te sądy w Bydgoszczy i wiem, że zawsze stoją po stronie kobiety choćby była złą matką i kłamała w żywe oczy. Tam są układy między sedzinami i adwokatkami i żaden facet choćby był idealnym ojcem nie dostanie dzieci. Bo dzieci to karta przetargowa do wysokich alimentów. A co do tego, że ojciec nie otrzymał wyroku sądu to jestem skłonna uwierzyć, bo w rodzinie już był nie raz taki przypadek, że wyrok zapadł ale nie przyszlo nic pocztą a potem nie można się odwołać bo juz upłynął termin. To znane praktyki w bydgoskich sądach.

2019-07-16T20:55:13 02:00, Gość:

W pełni popieram tą wypowiedź.Znam takie postępowanie sądu.

2019-07-16T21:22:09 02:00, Szydlo sie nalezalo:

Szydło ta katolicka PiSowska świnia nie dostała stołka w parlamencie EU. Jej to sie po prostu należało tej homofobicznej krowie ktora wyhodowała w swej chacie księdza czyli chytrego na kase pedofila .

Nudzisz frajerze...

G
Gość
2019-07-16T22:18:48 02:00, Szydlo przegrala:

Szydlo wyglada jak zuzyty worek na kartofle... i gada tym swoim ponurym, nudnym jak wolanie z szamba glosem. Gdyby miala aborcje i nie rodzila bahorow jak krolik to moze by jeszcze jakos wygladala ale wiadomo to katolicka suka rozplodowa... Jaki PIS takie ludziska. Nienawidze PIS i kler niech obie te faszystowskie zmije zdychaja.

Masz coś z głowa człowieczku .. Przesadziłeś z dopalaczami .. Mózg wypalony ..

P
Psychiatra
2019-07-16T22:18:48 02:00, Szydlo przegrala:

Szydlo wyglada jak zuzyty worek na kartofle... i gada tym swoim ponurym, nudnym jak wolanie z szamba glosem. Gdyby miala aborcje i nie rodzila bahorow jak krolik to moze by jeszcze jakos wygladala ale wiadomo to katolicka suka rozplodowa... Jaki PIS takie ludziska. Nienawidze PIS i kler niech obie te faszystowskie zmije zdychaja.

Weź leki późno juz. Objawy się nasiliły .. Jutro zwiększę dawkę ..

S
Szydlo przegrala

Szydlo wyglada jak zuzyty worek na kartofle... i gada tym swoim ponurym, nudnym jak wolanie z szamba glosem. Gdyby miala aborcje i nie rodzila bahorow jak krolik to moze by jeszcze jakos wygladala ale wiadomo to katolicka suka rozplodowa... Jaki PIS takie ludziska. Nienawidze PIS i kler niech obie te faszystowskie zmije zdychaja.

S
Szydlo okropna kur
2019-07-16T17:57:09 02:00, Bartosz:

Dlaczego te dzieci tak uciekają przed matką jaką krzywdę musiała im zrobić skoro tak uciekają a nie krzyczał mamo Mamo ratuj mamo zabierz nas stąd nic takiego nie słychać

Szydło ta katolicka PiSowska świnia nie dostała stołka w parlamencie EU. Jej to sie po prostu należało tej homofobicznej krowie ktora wyhodowała w swej chacie księdza czyli chytrego na kase pedofila .

S
Szydlo sie nalezalo
2019-07-16T20:15:00 02:00, Temida:

Ten ojciec dobrze zrobił, bo gdyby liczył na sprawiedliwość bydgoskiego sądu to w życiu by nie zobaczył się z własnymi dziećmi. Znam trochę te sądy w Bydgoszczy i wiem, że zawsze stoją po stronie kobiety choćby była złą matką i kłamała w żywe oczy. Tam są układy między sedzinami i adwokatkami i żaden facet choćby był idealnym ojcem nie dostanie dzieci. Bo dzieci to karta przetargowa do wysokich alimentów. A co do tego, że ojciec nie otrzymał wyroku sądu to jestem skłonna uwierzyć, bo w rodzinie już był nie raz taki przypadek, że wyrok zapadł ale nie przyszlo nic pocztą a potem nie można się odwołać bo juz upłynął termin. To znane praktyki w bydgoskich sądach.

2019-07-16T20:55:13 02:00, Gość:

W pełni popieram tą wypowiedź.Znam takie postępowanie sądu.

Szydło ta katolicka PiSowska świnia nie dostała stołka w parlamencie EU. Jej to sie po prostu należało tej homofobicznej krowie ktora wyhodowała w swej chacie księdza czyli chytrego na kase pedofila .

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3