To kierunki turystycznie oczywiste - każdy chciałby zobaczyć chociaż raz Paryż i Rzym. Ci, którzy już zobaczyli - a to miliony osób każdego roku, doceniają ich walory ale również wady - w tym tłumy do każdej atrakcji i ceny, które zwalają z nóg. W turystyce panuje moda na miejsca nieoczywiste, turystycznie nieodkryte.
Tu Bydgoszcz ma spore szanse i potencjał do wykorzystania. Czy w plebiscycie odegramy jakąś rolę? Nie wiadomo - zdecyduje o tym zaangażowanie mieszkańców, a także kampanie promocyjne miasta. Tak czy inaczej po ogłoszeniu startu Bydgoszczy w konkursie napisały o tym ogólnopolskie media, wzmianki pojawiły się na Facebooku, a twitterowy profil Polonia.Travel mieszczący się w... Rzymie zachęca do głosowania na Bydgoszcz. Jeszcze nie zaczęliśmy, a już o nas mówią. A o to przecież chodzi.
