Dla zwycięzcy konkursu przewidziano wyłączne prawo do nadania oficjalnej nazwy oraz stworzenia logo. Najlepszy oferent otrzymał też status sponsora tytularnego obiektu, stosowanego we wszystkich oficjalnych dokumentach i materiałach promocyjnych, a także wykorzystywania wizerunku hali do celów marketingowych. Nazwa zostanie też umieszczona na znakach drogowych przy głównych drogach dojazdowych do hali i do miasta.
W konkursie zwyciężyła spółka CMT Polska. Hala przy ul. Toruńskiej 59 przez najbliższe 3 lata będzie nosiła nazwę SISU ARENA.
Hala "Arena" to jedna z najnowszych w Bydgoszczy, oddana do użytku we wrześniu 2014 roku. Zgodnie z projektem pełni funkcje pomocnicze dla istniejącej obok Hali Sportowo-Widowiskowej Immobile Łuczniczka. W latach 2014-2019, zgodnie z umową sponsorską, nosiła nazwę „Artego Arena”, potem "Arena Bydgoszcz". Administratorem jest Bydgoskie Centrum Sportu.
Na co dzień jest miejscem treningów i rozgrywek ligowych koszykarek Polskie Przetwory Basket 25 Bydgoszcz oraz koszykarzy Enea Abramczyk Astoria Bydgoszcz. Oprócz imprez sportowych, w hali organizowane są kameralne koncerty i przedstawienia, wystawy oraz konferencje.
CMT sp. z o.o. to producent odzieży, w segmencie tzw. przerobu uszlachetniającego czyli produkcji odzieży z materiałów powierzonych przez klientów. Na rynku od blisko 40 lat, realizuje zlecenia w Polsce i na rynkach zachodnich. Spółka od lat wspiera bydgoskie kluby sportowe, jest też Mecenasem Bydgoskiego Sportu – wspiera m.in. Rowerową Stolicę Polski.
