Nowej nazwie towarzyszyć będzie także nowe hasło: „miliony prezentów, miliony uśmiechów”. Celem kampanii marketingowej jest zainspirowanie Polaków do wyboru prezentów z oferty Media Expert. - Chcemy pomóc klientom w tym gorącym okresie świąt i wierzymy, że przyjęcie nazwy PREZENTY EXPERT dodatkowo nas do tego zmotywuje. Będziemy inspirować miliony Polaków do postawienia na modne i praktyczne prezenty technologiczne – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy.
Na stronie
Media Expertpojawi się również specjalny świąteczny prezentownik z podpowiedziami, jakie prezenty mogą być najlepiej dopasowane do obdarowywanej osoby. Cała akcja potrwa do 24 grudnia. Ale warto już teraz skorzystać z promocji i ofert cenowych, aby nie zostawiać zakupu na ostatnią chwilę.
- Zaoszczędzony czas pomoże nam wszystkim złapać chwilę oddechu przed samymi świętami - dodaje Michał Mystkowski.
Zobacz również:
LICZ SIĘ ZE ŚWIĘTAMI - MIKOŁAJ DO WYNAJĘCIA.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"