Stoisko promocyjne naszego województwa otrzymało nagrodę „Acanthus Aureus” za najlepszą prezentację, a bydgoska Wyspa Młyńska - złoty medal dla najlepszego produktu turystycznego.<!** reklama>
- Nasze stanowisko w Poznaniu, przygotowane przez Urząd Marszałkowski i Kujawsko-Pomorska Organizację Turystyczną, zajmuje powierzchnię stu metrów kwadratowych i skupia się na promocji turystyki aktywnej, uzdrowiskowej, szkolnej oraz miejskiej i kulturowej. Całe stoisko tworzą podwystawcy, a wśród nich przedstawiciele samorządów, lokalnych organizacji turystycznych oraz branży turystycznej. Nagrodą „Acanthus Aureus” za najlepszą prezentację na targach zostaliśmy wyróżnieni już po raz piąty - podkreśla Beata Krzemińska, rzecznik marszałka.
Stoisko uatrakcyjniają interaktywne atrakcje. A wśród nich pokazy: muzeum Mydła i Historii Brudu, sztuki garncarskiej, mincerza, wypieku piernika, a także masaże i - rzecz jasna - show kucharski w gęsiną w roli głównej.
Stoisko promocyjne regionu nagrodą „Acanthus Aureus” za najlepszą prezentację na targach wyróżniono już po raz piąty. Złotym medalem za najlepszy produkt turystyczny wyróżniono natomiast w tym roku bydgoską Wyspę Młyńską. Warto przypomnieć, że we wrześniu wyspę doceniono również w ogólnopolskim konkursie Polskiej Organizacji Turystycznej na „Najlepszy Produkt Turystyczny".
730 wystawców z 33 krajów z całego świata, 30 tysięcy zwiedzających, w tym polowa podczas dwóch dni przeznaczonych wyłącznie dla profesjonalistów z branży - przedstawiały się targi Tour Salon 2011. Jak widać, zaistnienie na nich daje realne szanse na promocje regionu. Impreza daje możliwość aranżacji spotkań z przedstawicielami firm, a także z indywidualnym odbiorcą usług turystycznych.
Targi potrwają do soboty (27 października).
