Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zawody biegowe w czasach pandemii? Teraz to możliwe!

Krzysztof Wypijewski
Krzysztof Wypijewski
Archiwum
Marka Decathlon połączyła siły z polskim start-upem Activiy, co zaowocowało zorganizowaniem pierwszych zawodów biegowych online, które wystartują już w majówkę. Aplikacja mobilna i zrzeszona wokół niej społeczność ułatwią utrzymanie motywacji i sprawdzenie swojej formy pomimo odwołanych biegów ulicznych. Każdy pakiet startowy to również wsparcie dla Fundacji Siepomaga.

Jak to działa? W kolejne weekendy (zaczynając od 1 maja) organizowane będą biegi na różnych dystansach. Aby wystartować w wybranym biegu, wystarczy wykupić pakiet startowy na stronie biegionline.pl. Następnie, należy zarejestrować się w aplikacji Activy (dostępnej w App Store i Google Play) oraz aktywować otrzymany przy zakupie kod. Każdy wyścig trwa 24 godziny – w tym czasie należy zapisać swoją aktywność biegową (za pomocą aplikacji Activy lub połączyć swoje konto z innymi aplikacjami sportowymi Strava/ Garmin/ Polar). Po zakończonym biegu opublikowany zostanie ranking z czasami wszystkich uczestników, a także nastąpi losowanie nagród.

Mimo że biegacze nie będą mogli spotkać się w jednym miejscu, będą mogli się ze sobą zmierzyć. Wirtualny wyścig potrwa 24 godziny. W ciągu doby zawodnicy muszą zapisać swoją aktywność (bieg na 5 km, 10 km, sztafeta 3x5 km czy półmaraton), a w rankingu pojawiają się osiągnięte czasy. Nad poprawnością wyników czuwa algorytm oraz sędziowie Activy, którzy weryfikują podejrzane trasy i ślady ze słabą jakością GPS.

Uczestnictwo w biegach online to nie tylko doskonała zabawa i szansa na poprawienie formy, ale także pomoc w walce z koronawirusem – 20% z każdego zakupionego pakietu startowego zostanie przekazane na Fundację Siepomaga, wspierającą szpitale w walce z COVID-19.

Organizatorem akcji są pomysłodawcy aplikacji Activy, którzy tworzą well-beingowe wyzwania rowerowe i biegowe w formie wciągającej gry dla pracowników. Partnerem głównym biegów online została marka Decathlon.

– Misją Decathlon jest udostępnianie sportu jak największej liczbie osób i chcemy ją realizować niezależnie od obecnych okoliczności – mówi o zaangażowaniu w projekt Wojciech Kozłowski, Marketing Director Decathlon. – Miło nam, że możemy być partnerem tego innowacyjnego projektu Activy i razem zachęcać polskich biegaczy, by pozostali aktywni, szykując się do sezonu biegowego. Nowe wymogi bezpieczeństwa to nie tylko czas ograniczeń, ale także szukania nowych rozwiązań i jako zespół pasjonatów biegania pod marką Kalenji by Decathlon, cieszmy się, że możemy być częścią tak nowatorskiej akcji – dodaje Kozłowski.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera