Bydgoskie centrum Zielone Arkady cieszy się zainteresowaniem najemców. Pojawią się tam sklepy marek przedstawicieli branży sportowo-modowej, wnętrzarskiej, elektronicznej i gastronomicznej.
W galerii znajdą się także sklepy z ofertą dla klientów poszukujących produktów z wyższej półki. Do grona marek premium, takich jak Liu Jo dołączą salony: Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi i Lacoste.
Sektor modowy reprezentować będą marki: C&A, Monnari, nowy brand z grupy LPP, AGGI, Essenza di Stile, Jacqueline Riu, Levi’s, Collins Jeans, Inglot, Wittchen, Gatta oraz Coccodrillo, Original Marines i Peekaboo dla dzieci. Doskonałym uzupełnieniem będzie oferta branży jubilerskiej. Dzięki podpisanym właśnie umowom w galerii pojawią się salony: Yes, Bijou Brigitte, Jubiler Julita.
Będzie też coś dla miłośników sportu. Swoje sklepy otworzą VANS i Intersport. Pełny asortyment tego ostatniego najemcy będzie dostępny w przestrzennym salonie o powierzchni blisko 760 mkw. Ofertę obuwniczą galerii uzupełnią produkty w salonach Clarks. Szeroką gamę produktów dla domu, w tym wnętrzarskich i dekoracyjnych będzie można nabyć w sklepach pod szyldem: English Home, Eurofirany, Home & YOU, House& More oraz Mensa Home.
Oprócz tego, wraz z otwarciem galerii ruszą salony z artykułami ze świata nowych technologii - iSpot, Samsung i Sferis. Będzie można uzyskać w nich także specjalistyczną pomoc przy wyborze odpowiedniego sprzętu i akcesoriów.
Oprócz oferty handlowej, w Zielonych Arkadach rośnie też strefa usługowa i gastronomiczna. Do najemców dołączyły takie firmy jak: Bank Millennium, Nc+, AB Foto, Rainbow Tours. Nowymi najemcami sektora gastronomicznego są restauracje i kawiarnie, których menu zadowoli zarówno miłośników kuchni europejskiej, jak też smaków z innych zakątków świata: Asia Hung, Burger Strefa, KFC, The Moon, Carte d’Or.
