
Tymczasem miasto przejmie zbudowane albo wyremontowane przez GDDKiA fragmenty dróg w okolicach przyszłej trasy S10.
Są to:
[lista]
[*]ul. Dąbrowa wraz z przedłużeniem i przejazdem bezkolizyjnym pod drogą ekspresową - wiadukt nad ul. Dąbrowa będzie utrzymywany przez GDDKiA;
[*]odcinek drogi będący połączeniem uli. Dąbrowa i ul. Petersona;
[*]jezdnia łącząca ulicę Petersona z terenami leśnymi leżącymi za drogą ekspresową;
[*]nowy przebieg ul Petersona - to połączenie z węzłem drogowym Emilianowo;
[*]odcinek drogi serwisowej do skrzyżowania z Prądocińską
[*]nowy przebieg ul. Prądocińskiej, łączący tę ulicę ze starym przebiegiem DK10;
[/lista]
Standard tych dróg powinien zagwarantować, że w najbliższej perspektywie, poza czynnościami
porządkowymi, utrzymanie tych dróg nie będzie wymagało dodatkowych pieniędzy z budżetu Bydgoszczy.