Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Regulamin wystawcy - TARGI PRODUKTÓW REGIONALNYCH „Nasze Dobre 2022”

red.

Regulamin wystawcy -
TARGI PRODUKTÓW REGIONALNYCH
„Nasze Dobre 2022”

Art. 1 Termin i miejsce organizacji

1.Targi odbędą się w dniu 4.12.2022 r. w Bydgoszczy. Ekspozycje w ramach targów będą usytuowane na terenie Hali Sportowo-Widowiskowej "Immobile Łuczniczka" przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy w godzinach 11.00-18.00.

Art. 2 Cele i idea targów

1.Targi mają na celu promocję i prezentację kulinarnego bogactwa regionu kujawsko – pomorskiego. Impreza ma charakter targów, w czasie których producenci (zwani dalej Wystawcami) prezentują, poddają degustacji, a także sprzedają swoje wyroby.

2.Targi to impreza skierowana przede wszystkim do mieszkańców regionu kujawsko-pomorskiego oraz miłośników dobrej kuchni i zdrowej żywności. Zwiedzanie ekspozycji przez odwiedzających jest bezpłatne.

3.Wchodząc na teren targów Wystawca wyraża zgodę na nieodpłatną publikację wizerunku w postaci fotorelacji oraz wideo relacji umieszczanej na łamach Expressu Bydgoskiego, Gazety Pomorskiej i Nowości-Dziennika Toruńskiego, serwisów expressbydgoski.pl, pomorska.pl oraz bydgoszcz.naszemiasto.pl, a także fanpage’ach serwisów expressbydgoski.pl, pomorska.pl i bydgoszcz.naszemiasto.pl prowadzonego na Facebooku.

Art. 3 Organizator targów

1.Organizatorem Targów jest Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002408, z kapitałem zakładowym w kwocie 42.000.000, - zł, o numerze NIP: 522-01-03-609, nr BDO 000020115.

2.Adres do korespondencji Organizatora: Polska Press sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy, ul. Zamoyskiego 2, 85-063 Bydgoszcz.

Art. 4 Uczestnicy targów - wystawcy

1.Uczestnikami targów (podmiotami dokonującymi wystawienia towarów, zwani dalej także Wystawcami) mogą być przedsiębiorcy - producenci z terenu województwa kujawsko-pomorskiego, którzy prezentują, poddają degustacji, a także sprzedają swoje wyroby, oraz restauracje / firmy cateringowe / hotele / fundacje / koła gospodyń wiejskich, których działalność jest zbieżna z ideą targów, oraz wypełnili formularz zgłoszeniowy i wnieśli opłatę, o której mowa w pkt. 2.

2.Dla Wystawców udział w Targach jest odpłatny. Opłata wynosi 50 zł netto.

Art. 5 Zgłoszenie uczestnictwa

1.Zgłoszenia uczestnictwa należy dokonać poprzez:
a)Nadesłanie do Organizatora formularza zgłoszeniowego wypełnionego przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu dokonującego zgłoszenia za pośrednictwem narzędzia Webankieta. Formularz znajduje się pod adresem pomorska.pl/nd_zgłoszenia.
b)Dokonanie opłaty za udział, o której mowa w Art. 4 pkt 2 na podstawie faktury pro-forma przesłanej przez Organizatora na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.

2.Zgłoszenie uczestnictwa należy dokonać do dnia 22.11.2022 r. Zgłoszenia dokonane po tym dniu będą rozpatrywane przez Organizatora w miarę dostępności powierzchni wystawienniczej.

3.Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne ze złożeniem oferty uczestnictwa w targach.

4.Wielkość powierzchni wystawienniczej dla każdego z Wystawców wynosi 3x3 m.

5.Organizator informuje o przyjęciu oferty uczestnictwa w targach oraz o zawarciu umowy drogą elektroniczną (forma: e-mail) w terminie 2 dni od uiszczeniu opłaty, o której mowa w art. 4 pkt. 2. Organizator informuje o lokalizacji i rodzaju przydzielonej powierzchni wystawienniczej. Za datę zawarcia umowy uczestnictwa przyjmuje się datę wysyłki przez Organizatora do zgłaszającego informacji elektronicznej (forma: e-mail) „potwierdzenie zgłoszenia uczestnictwa”.

6.Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia oferty uczestnictwa w targach, między innymi z powodu niezgodności oferty z zakresem tematycznym targów, wyczerpania możliwości lokalizacyjnych targów, o której poinformuje zgłaszający podmiot drogą elektroniczną (forma: e-mail).

7.Organizator przydziela powierzchnię wystawienniczą uwzględniając przede wszystkim warunki lokalizacyjne danych targów. Jeżeli wielkość lub rodzaj powierzchni wystawienniczej przyznanej przez Organizatora jest inna aniżeli wskazana w formularzu zgłoszenia, umowa jest zawarta na warunkach ustalonych w potwierdzeniu, o którym mowa w pkt 5. Z tego tytułu zgłaszającemu Wystawcy nie przysługują żadne roszczenia.

8.Organizator udostępni powierzchnię wystawienniczą pod warunkiem uregulowania wymagalnych należności, wynikających z zawartej umowy uczestnictwa. W przypadku ich nieuregulowania przed rozpoczęciem targów, Organizator zastrzega sobie prawo do nieudostępnienia powierzchni wystawienniczej do czasu ich zapłaty.

9.Opłaty za zamówione stoisko wystawiennicze należy uiścić po otrzymaniu faktury pro-forma we wskazanym na niej terminie.

10.Organizator nie dopuszcza do podnajmu stoisk, wystawianiu się kilku Wystawców na jednym stoisku (jedno zgłoszenie) oraz samowolnej zmiany wyznaczonych miejsc.

Art. 6 Odwołanie/anulowanie zgłoszenia

1.Odwołanie oferty uczestnictwa albo odstąpienie od umowy uczestnictwa przez Wystawcę, wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalna jest jedynie na co najmniej 5 dni robocze przez terminem Targów.
2.W przypadku odwołania oferty uczestnictwa albo odstąpienia od umowy uczestnictwa przez Wystawcę, Organizatorowi przysługuje kara umowna w wysokości 1000 zł brutto.

Art. 7 Organizacja stoisk

1.Organizacja stoisk przewidziana jest w dniu 4.12.2022 roku w godzinach od 6:00 do godziny 10:00.

2.Organizator dysponuje określoną liczbą stołów i krzeseł, które udostępni Wystawcy za dodatkową opłatą w kwocie:
a) stół - 15 zł netto / szt.
b) krzesło - 5 zł netto / szt.

3.Stoły i krzesła będą wydawane przez Organizatora w dniu przyjazdu na teren Targów tj. 4.12.2022 r. do samodzielnego rozstawienia przez Wystawcę. Wystawca jest zobowiązany zdać Organizatorowi Wykonawczemu stoliki i krzesła w niepogorszonym stanie niezwłocznie po zakończeniu Targów.

4.Przyłącze do energii – w ramach stoiska każdy wystawca otrzymuje dostęp 1 gniazdo 230V (przedłużacze potrzebne do przyłączenia do gniazda po stronie Wystawcy).

5.W godzinach otwarcia targów stoiska powinny być dostępne dla zwiedzających. Okresowe zamknięcie stoiska wymaga uprzedniej zgody Organizatora. Likwidacja stoiska przed czasem zakończenia targów może być przyczyną odmowy przyjęcia zgłoszenia w roku następnym oraz nałożenia kary umownej w wysokości opłaty za stoisko.

6.Wyroby prezentowane na targach powinny posiadać świadectwa oceny zgodności z wymaganymi normami, dotyczącymi zwłaszcza bezpieczeństwa, określonymi w stosownych przepisach prawa.

7.Wystawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwych warunków higieniczno-sanitarnych na swoim stoisku, w jego najbliższym otoczeniu oraz w miejscu przeznaczonym do konsumpcji.

8.Wystawca jest zobowiązany, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, do zapewnienia właściwych warunków sanitarno-epidemiologicznych na swoim stoisku, w jego najbliższym otoczeniu oraz w miejscu przeznaczonym do konsumpcji.

9.Przy sprzedaży alkoholi należy uzyskać zezwolenie na jednorazową sprzedaż
i podawanie napojów alkoholowych w Urzędzie Miejskim w Bydgoszczy.

10.Organizator zaleca by wystawca we własnym zakresie uzyskał, przed wystawieniem na targach, informację na temat przepisów obowiązujących w zakresie ochrony własności przemysłowej, praw autorskich, ochrony konkurencji i zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, itp.

11.Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie podczas targów praw wystawców przez innych Wystawców, wynikających z uzyskanej przez nich ochrony prawnej wynalazku, wzoru użytkowego, wzoru przemysłowego, znaku towarowego, praw autorskich, praw wynikających z umów licencyjnych, itp.

Art. 8 Zasady bezpieczeństwa i porządkowe

1.Niedozwolone jest eksponowanie i prezentowanie na stoiskach oferty niezgodnej
z zakresem tematycznym targów. Na żądanie Organizatora Wystawca powinien zaprzestać prezentacji takiej oferty i na własny koszt dokonać usunięcia ze stoiska eksponatów. W razie niewykonania powyższego Organizator ma prawo usunięcia elementów niezgodnych z zakresem tematycznym targów na koszt i ryzyko Wystawcy.

2.Podczas trwania targów obowiązuje całkowity zakaz reklamy akustycznej na stanowisku.

3.W przypadku publicznego wykonania albo odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych, Wystawca jest zobowiązany do uzyskania we własnym zakresie zgody organizacji powołanych do zbiorowego zarządzania prawami twórców i do zapłaty na ich rzecz stosownego wynagrodzenia (tantiem). Wystawca powinien respektować obowiązujące w zakresie ochrony prawa autorskiego i praw pokrewnych przepisy prawa.

4.Wystawcy zobowiązani są:
a)do właściwego i ostrożnego wykonywania czynności montażu / demontażu stoisk;
b)do usunięcia ze stoiska i okolicznego terenu opakowań i odpadów pozostałych po wyposażeniu stoiska;
c)do usunięcia ze stoiska eksponatów, zdemontowania zabudowy i wyposażenia stoiska oraz przywrócenia zajmowanej powierzchni wystawienniczej do pierwotnego stanu.

5.Odpady wygenerowane w związku z montażem stoisk, a także w czasie trwania targów, należy wrzucać do pojemników zlokalizowanych pojemników na terenie imprezy i oznakowanych zgodnie z obowiązującą zasadą selektywnej zbiórki odpadów. Odpady związane z demontażem stoisk, w tym odpady wielkogabarytowe, należy wrzucać do przeznaczonych do tego kontenerów.

6.Zabronione jest pozostawianie bez opieki wszelkich przedmiotów, w tym bagażu lub innego mienia. Jeżeli w związku z pozostawionymi bez opieki przedmiotami konieczna będzie ewakuacja osób z terenów targowych, to kosztami tej ewakuacji zostaną obciążone osoby, które pozostawiły te przedmioty.

7.Na terenie targów zabronione jest prowadzenie działań agitacyjnych, aukcji i zbiórek pieniężnych. Zabronione jest podejmowanie działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.

8.Na terenie targów obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych.

9.W przypadku rażącego i uporczywego naruszania regulaminu Organizator zastrzega sobie prawo do wymierzenia następujących kar: nałożenie kary umownej w wysokości 1000 zł, usunięcia Wystawcy z Targów, bez prawa do odszkodowania i zwrotu kosztów poniesionych przez wystawcę, – nałożenie kary pieniężnej za nieusunięcie w wyznaczonym terminie nieuprawnionych pojazdów z terenu Targów w wysokości 300,00 zł dla właścicieli pojazdów osobowych oraz 500,00 zł dla właścicieli pojazdów dostawczych.

Art. 9 Ubezpieczenie i odpowiedzialność organizatora

1.Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub ubytki w mieniu Wystawców, spowodowane przez osoby trzecie albo wyłącznie z winy poszkodowanego.

2.Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody w mieniu Wystawców spowodowane siłą wyższą, np. pożarem, eksplozją, uderzeniem pioruna, wichurą, zalaniem wodą oraz niezależną od Organizatora przerwą w dostawie mediów.

3.Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na terenie targów.

4.Wystawcy powinni we własnym zakresie ubezpieczyć się z tytułu odpowiedzialności cywilnej, a także ubezpieczyć swoje mienie wnoszone na teren targów.

Art. 10 Reklama

1.Wystawcy mają prawo do prezentacji marketingowej swoich produktów i usług na zasadach opisanych poniżej.

2.Sposoby prezentacji marketingowej takie jak: maszty z flagami, rollupy, namioty z logo Wystawcy itp. mogą być ustawione wyłącznie w obrębie wykupionego stoiska. Balony reklamowe, banery wykonane techniką druku wielkoformatowego i inne formy reklamy wielkoformatowej są dodatkowo płatne i Wystawca musi wykupić od Organizatora powierzchnie pod montaż takowych elementów (tylko we wskazanych strefach). Brak wykupienia powoduje brak zgody Organizatora na ekspozycję.

3.Samowolna ekspozycja będzie niezwłocznie usuwana przez Organizatora, a na Wystawcę może zostać nałożona kara w wysokości 300 zł netto.

4.Organizator dysponuje ekranem multimedialnym (tzw. reklama audiowizualna). Skorzystanie z oferty możliwe jest po wcześniejszym dostarczeniu Organizatorowi plików graficznych z logo Wystawcy w odpowiedniej rozdzielczości.

5.Organizator Targów nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów i treści prezentowanych przez wystawców.

Art. 11 Reklamacje

1.Wszelkie reklamacje Wystawców, poza reklamacjami określonymi w pkt. 4, powinny być zgłaszane w formie pisemnej na adres korespondencyjny Organizatora.

2.Reklamacje winny być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia targów.

3.Na reklamacje na piśmie Organizator odpowie w ciągu 14 dni.

4.Reklamacje Wystawców dotyczące stoisk, ich lokalizacji, rozmiarów, będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, pod warunkiem ich zgłoszenia najpóźniej przed demontażem stoiska.

Art. 12 Postanowienia końcowe

1.Organizator w przypadku, gdyby targi nie mogły się odbyć w ustalonym terminie i czasie z przyczyn niezależnych od Organizatora (siła wyższa, przez którą należy rozumieć zdarzenie nadzwyczajne, niemożliwe do przewidzenia, jak zarządzenia władz, strajki, ulewy, pandemie, epidemie, itp.)., Organizator zastrzega sobie możliwość zaproponowania innego terminu.

2.Organizator zastrzega sobie, w przypadkach zaistnienia okoliczności od niego niezależnych, prawo do częściowego zamknięcia terenu targów.

3.W sytuacjach wskazanych w pkt. 1 oraz 2 Wystawcom, którzy dokonali zgłoszenia uczestnictwa w targach nie przysługuje prawo do odszkodowania lub zmniejszenia opłat związanych z tym zgłoszeniem.

4.Wszelkie spory mogące wyniknąć pomiędzy Organizatorem m a Wystawcami, których polubowne rozwiązanie okaże się niemożliwe, będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd powszechny.

5.Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora.

Art. 13 Ochrona danych osobowych

Realizując obowiązki wynikające z postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (“RODO”), niniejszym organizator jako administrator danych osobowych w rozumieniu art. 4 ust. 7 RODO przekazuje osobom, których dane dotyczą, następujące informacje:

KLAUZULA OBOWIAZKU INFORMACYJNEGO

Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Polska Press sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 45, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział

Gospodarczy po numerem KRS 0000002408, NIP: 522-01-03-609, kapitał zakładowy: 42 000 000 zł (dalej: „Administrator” lub „Spółka”).

Inspektor Ochrony Danych
W Spółce został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną – na adres e-mail: [email protected] lub listownie - na adres: Inspektor Ochrony Danych, Polska Press sp. z o.o. ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa.

Źródło pozyskania danych osobowych
Państwa dane osobowe pozyskujemy bezpośrednio od Państwa w momencie, gdy dokonujecie Państwo zgłoszenia za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego lub składacie reklamację.

Zakres przetwarzanych danych osobowych
Przetwarzamy Państwa dane osobowe w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania wskazanych poniżej, tj. w przypadku osób dokonujących zgłoszenia do programu edukacyjnego (dyrektora szkoły): imię i nazwisko, służbowy adres e-mail. W przypadku osób składających reklamację: imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu/adres e-mail, jeżeli zgłaszający reklamację poda takie informacje.

Cele i postawy przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu umożliwienia Państwu dokonania zgłoszenia szkoły do udziału w programie edukacyjnym, w tym prowadzenia komunikacji związanej z uczestnictwem szkoły w programie, m.in. w celu przesłania formularzy egzaminacyjnych oraz schematu odpowiedzi. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (tj. zawarta umowa o treści Regulaminu), jak również art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na organizacji oraz przeprowadzeniu programu edukacyjnego.

Administrator może również przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji praw osób, których dane dotyczą, a także ustalenia, rozpatrywania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami pomiędzy Państwem a Administratorem, a także przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na obsłudze otrzymywanych zgłoszeń, jak również dochodzeniu lub obronie naszych praw.

Dobrowolność podania danych osobowych
Podanie przez Państwa danych osobowych, w celach, o których mowa w pkt 4 powyżej jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może nam uniemożliwić realizację określonych celów przetwarzania.

Odbiorcy danych osobowych
Administrator może ujawnić Państwa dane osobowe następującym podmiotom:

•spółkom z Grupy ORLEN oraz Polska Press Grupy w przypadku, gdy jest to niezbędne do realizacji wewnętrznych procesów biznesowo-administracyjnych,
•podmiotom świadczącym na rzecz Administratora obsługę techniczną, informatyczną i administracyjną, w tym: usługi IT, analityczne, serwisowe, archiwizacji i niszczenia dokumentów, obsługi korespondencji, usługi doradcze i prawne, dostawcom narzędzi informatycznych, a także operatorom pocztowym i firmom kurierskim.

Transfer danych poza EOG
Administrator nie planuje przekazywania Państwa danych osobowych do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy, na który składają się państwa członkowskie Unii Europejskiej, a także Islandia, Norwegia i Lichtenstein. W przypadku konieczności przekazania danych poza EOG, zagwarantujemy zastosowanie adekwatnych środków ochrony danych osobowych, w tym m.in.: a) art. 45 ust. 1 RODO – na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony (w przypadku krajów, wobec których została wydana taka decyzja), b) art. 46 ust. 2 lit. c) RODO - na podstawie zawartej umowy o transfer danych, opartej na Standardowych Klauzulach Umownych przyjętych w drodze decyzji przez Komisję Europejską, c) art. 47 RODO - w ramach przyjętych wiążących reguł korporacyjnych.

W przypadku przekazania danych poza obszar EOG, przysługuje Państwu prawo do informacji o sposobach uzyskania kopii zabezpieczeń lub o miejscu ich udostępnienia.

Okres przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez czas prowadzonej komunikacji, a następnie przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego. Jeżeli podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes, to dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, nie dłużej jednak niż do momentu zgłoszenia przez Państwa sprzeciwu.

W przypadkach, gdy dalsze korzystanie z danych osobowych nie będzie konieczne lub nie będzie objęte obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, Administrator podejmie uzasadnione działania w celu usunięcia ich ze swoich systemów i archiwów lub podejmie działania w celu ich anonimizacji.

Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. Administrator nie będzie także dokonywać operacji przetwarzania danych w sposób całkowicie zautomatyzowany, które jednocześnie mogłyby prowadzić do wydawania decyzji, wywołujących wobec konkretnej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływających.

Pouczenie o przysługujących prawach
Przysługuje Państwu prawo żądania:
•dostępu do treści swoich danych - w granicach art. 15 RODO,

•ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO,

•ich usunięcia - w granicach art. 17 RODO,

•ograniczenia przetwarzania - w granicach art. 18 RODO,

•przenoszenia danych - w granicach art. 20 RODO.

W przypadku przetwarzania danych osobowych przez Administratora w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów (o których mowa w pkt 3 – tj. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), osoba której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją.

Wszystkie powyżej wymienione uprawnienia mogą Państwo zrealizować poprzez zwrócenie się na adres kontaktowy: [email protected] albo pisemnie na nasz adres: Polska Press sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa z dopiskiem „RODO”.

Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera