Przesyłki kurierskie to dynamicznie rozwijająca się gałąź usługowa. Nic dziwnego, że Poczta Polska wprowadza na rynek nową usługę. Paczki przesłane za pomocą Poczty Polskiej będzie można odebrać w sklepach sieci Biedronka oraz placówkach pocztowych. To spore ułatwienie dla klientów.
- Już 49 proc. Polaków robi regularnie zakupy online. Dla Poczty Polskiej najważniejsze jest to, że każdy spośród tej połowy Polaków musi przecież gdzieś swoją paczkę odebrać – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Jak podaje Michał Czechowski, szef Swipbox Polska, w rozmowie z Business Insider Polska na początek Poczta będzie korzystać z ok. 200 urządzeń, które będą stać w sklepach Biedronki i placówkach pocztowych w kluczowych ośrodkach miejskich w Polsce. W przyszłości mają dojść nowe lokalizacje, w których pojawią się urządzenia do odbioru paczek kurierskich.
Głównym powodem wprowadzenia takiego rozwiązania jest dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce oraz zmniejszenie kosztów dostawy. Klienci coraz częściej wybierają ten sposób odbioru paczki, ponieważ pozwala im to zaoszczędzić sporo czasu.
Flash INFO, odcinek 13 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.
