13 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

14 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

15 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

16 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

Pozostało jeszcze 5 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Z kim spotyka się Onur Tuna? Alihan z serialu "Zakazany owoc" i jego urocza Yasemin

Z kim spotyka się Onur Tuna? Alihan z serialu "Zakazany owoc" i jego urocza Yasemin

W Bydgoszczy ma powstać azyl dla zwierząt dzikich i egzotycznych

W Bydgoszczy ma powstać azyl dla zwierząt dzikich i egzotycznych

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Zobacz również

Klaudia El Dursi eksponuje krągłości w skąpym ubraniu. Widać, że ciąża jej służy

Klaudia El Dursi eksponuje krągłości w skąpym ubraniu. Widać, że ciąża jej służy

CM UMK w Bydgoszczy ma 43 nowych doktorów. Zobacz zdjęcia z uroczystej promocji!

CM UMK w Bydgoszczy ma 43 nowych doktorów. Zobacz zdjęcia z uroczystej promocji!