9 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

10 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

11 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

12 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

Pozostało jeszcze 9 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

McDonald's będzie otwarty z opóźnieniem. Lokal przechodzi odbiory administracyjne

McDonald's będzie otwarty z opóźnieniem. Lokal przechodzi odbiory administracyjne

Joanna Kołaczkowska walczy z nowotworem. Kabaret Hrabi prosi o wsparcie dla artystki

Joanna Kołaczkowska walczy z nowotworem. Kabaret Hrabi prosi o wsparcie dla artystki

Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu

TYLKO U NAS
Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu

Zobacz również

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Nowy dodatek do PTCG Pocket zachwyci fanów. Do gry wkraczają potężne karty

Nowy dodatek do PTCG Pocket zachwyci fanów. Do gry wkraczają potężne karty