5 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

6 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

7 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

8 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

Pozostało jeszcze 13 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Kierowca zasnął, auto dachowało. Groźne nocne zdarzenie w Nekli

Kierowca zasnął, auto dachowało. Groźne nocne zdarzenie w Nekli

Wielki horoskop na majówkę 2025. Oto specjalna przepowiednia wróżki Cassandry

Wielki horoskop na majówkę 2025. Oto specjalna przepowiednia wróżki Cassandry

Z kim spotyka się Onur Tuna? Alihan z serialu "Zakazany owoc" i jego urocza Yasemin

Z kim spotyka się Onur Tuna? Alihan z serialu "Zakazany owoc" i jego urocza Yasemin

Zobacz również

Kierowca zasnął, auto dachowało. Groźne nocne zdarzenie w Nekli

Kierowca zasnął, auto dachowało. Groźne nocne zdarzenie w Nekli

Wielki horoskop na majówkę 2025. Oto specjalna przepowiednia wróżki Cassandry

Wielki horoskop na majówkę 2025. Oto specjalna przepowiednia wróżki Cassandry