17 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

18 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

19 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

20 z 22
Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została...
fot. Dariusz Bloch

Pętla tramwajowa na bydgoskich Kapuściskach

Umowa z wykonawcą prac projektowych i budowlanych została podpisana jesienią ubiegłego roku. Opracował on już projekt przebudowy pętli i odcinka torowiska od ul. Baczyńskiego do ul. Chemicznej. Częścią inwestycji jest też budowa ronda u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej.

Zupełnie zmieni się wygląd pętli autobusowo-tramwajowej na której wydzielone zostaną trzy tory do zawracania oraz miejsce do postoju autobusów, które nie będą już blokowały żadnego pasa ruchu. Poprawi się bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych.

Dzięki remontowi zostanie przebudowana sieć trakcyjna, a zwrotnice zostaną wyposażone w system sterowania radiowego. Proces przekładania zwrotnic będzie się odbywał automatycznie na podstawie sygnału wysyłanego z tramwaju do sterownika, po czym w zależności od trasy tramwaju, będzie następowała zmiana przełożenia zwrotnicy we właściwym kierunku na odpowiedni rozjazd.

Koszt prac budowlanych i projektowych to ponad 19 mln zł. Kolejne ok. 40 milionów to koszt zakupu 6 niskopodłogowych Swingów. Pięć z nich kursuje już po Bydgoszczy, a ostatni pojazd jest w trakcie odbiorów.

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Aktywnie uczcili urodziny Bydgoszczy. Na mecie na biegaczy czekał tort - zdjęcia

Aktywnie uczcili urodziny Bydgoszczy. Na mecie na biegaczy czekał tort - zdjęcia

Zobacz również

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Aktywnie uczcili urodziny Bydgoszczy. Na mecie na biegaczy czekał tort - zdjęcia

Aktywnie uczcili urodziny Bydgoszczy. Na mecie na biegaczy czekał tort - zdjęcia