- Mam domek przy ulicy Bortnowskiego, ale problem dotyczy także innych mieszkańców osiedla Nad Wisłą - powiedziała „Expressowi” pani Barbara (nazwisko do wiadomości redakcji), nasza stała Czytelniczka.
- Otóż od pewnego czasu z dużym opóźnieniem dociera do naszych skrzynek korespondencja pocztowa. Na przykład rachunek od „wodociągów”, który wysłano do mnie 4 kwietnia, doręczono mi dopiero 25 dnia tego miesiąca. Tymczasem termin, w którym miałam opłacić rachunek, minął 24 kwietnia.
Do mieszkańców z poślizgiem docierają także inne przesyłki wysyłane z terenu Bydgoszczy. - Karty pocztowe z wielkanocnymi życzeniami dostałam grubo po świętach - dodaje nasza Czytelniczka z osiedla Nad Wisłą.
- Dawno już nie widziałem na naszym osiedlu listonosza, chociaż wypatruję go prawie codziennie. Prenumeruję czasopismo dla budowlańców i nie dostaję go regularnie - mówi pan Janusz (nazwisko do wiadomości redakcji).
Mieszkańców akurat tego fordońskiego osiedla obsługuje filia Urzędu Pocztowego Bydgoszcz 44 przy ul. Piłsudskiego 4. Zdaniem naszych Czytelników, problem z dostarczaniem poczty zaczął się w momencie, kiedy listonoszy przeniesiono do urzędu pocztowego przy ul. Szancera 1, któremu wspomniana filia podlega.
- Faktycznie, jest u nas trudna sytuacja, może było lekkie opóźnienie - potwierdzili nam anonimowo pocztowcy z Szancera, ale o powodach opóźnień z doręczaniem poczty nie chcieli już mówić.
O pomoc w wyjaśnieniu sprawy poprosiliśmy Zbigniewa Baranowskiego, rzecznika prasowego Poczty Polskiej SA.
- Dziękuję za informację. Sprawdzimy temat - napisał do redakcji Expressu” Zbigniew Baranowski.
Do tematu wrócimy na naszych łamach.